اقتصادی

ساماندهی توزیع سیمان در استان بوشهر از نیمه دوم فروردین‌ماه

ماه نیوز / بوشهر معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده ، در نیمه دوم فروردین و بعد از آن ، مشکلات توزیع سیمان با نرخ مصوب در استان بوشهر کاهش می یابد.

مهرداد سوتوده کمبود سیمان را مهمترین شکایت مردم استان عنوان کرد و گفت: یکی از شکایات مردم قیمت غیرمعمول سیمان در بازار استان بوشهر است که در آن جلسه بررسی این مشکل برگزار شد. .

وی دلیل اصلی شکایت مردم در بخش تامین سیمان را سیستم نادرست توزیع محصول دانست و افزود: در همین راستا اصول مصرف سیمان در استان بوشهر شناسایی شده و در این راستا بخشی از تولید سیمان برای پروژه های ساختمانی و برخی نیازهای عمومی است. و تولید محصولات بتنی اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با مشاهده تأمین نیازهای مردم از طریق توزیع سیمان به توزیع کننده ، افزود: یکی از دلایل اصلی کمبود سیمان عدم نظارت صحیح توسط واحدها و دستگاه های مربوطه است. سازوکاری برای تعیین نیازهای مردم ایجاد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر نظارت مستمر بر میزان تولید سیمان در استان ، خاطرنشان کرد: براساس تدوین برنامه مورد نیاز برای جبران کمبود سیمان در استان بوشهر ، مصوب شد که تولید سیمان از سیمان کارخانه ها در استان بوشهر رصد می شوند.

ستوده بر تأمین نیازهای واقعی پروژه احداث سیمان تأکید کرد و گفت: در این راستا نیاز واقعی پروژه ساختمانی که عمدتا از کارخانه های سیمان بدست می آید توسط دفتر فنی استاندار تعیین می شود و بر اساس آن نیازهای واقعی سیمان از اصول کارخانه تا مصرف کنترل می شوند.

وی هویت نمایندگی های فروش سیمان در استان بوشهر را فاش کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا جریمه های دولتی و صنعت ، اداره کل و تنظیم کننده تجارت استان بوشهر بر تهیه و توزیع سیمان توسط نمایندگی های فروش نظارت می کنند.

معاون استاندار بوشهر با ابراز خرسندی از بهبود توزیع سیمان در استان بوشهر اظهار داشت: می توانید سیمان تهیه کنید. “آنچه را می خواهید با نرخ تعیین شده دریافت کنید.

ستوده از فعالان حوزه تولید سیمان در استان بوشهر تشکر کرد و افزود: کشور و تولیدکنندگان سیمان استان بوشهر ، در چنین شرایط اقتصادی سخت کار می کنند.

وی با حمایت از صادرات کالاها و فرآورده های بدون روغن گفت: برای مسئولان قابل قبول نیست که علی رغم داشتن کارخانه های تولید سیمان در استان بوشهر ، مردم این استان در تأمین سیمان مورد نیاز خود مشکل داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر تأمین سیمان مورد نیاز مردم را در اولویت برنامه ها قرار داد و تأکید کرد: توزیع سیمان تولیدی از کارخانه های استان بوشهر نامناسب است ، این امر مکانیزم های بازرسی را دقیق تر کرده و با اقدامات مناسب توزیع می کند. چیدمان سیمان در بازار استان مناسب است.

مهرداد سوتوده ضمن تأکید بر برخورد با متخلفان در زمینه توزیع سیمان گفت: اگر کارخانه های سیمان تنبل باشند یا با توجه به مسئولیت های خود برای تأمین نیازهای مردم اقدامی انجام ندهند ، برای جلوگیری از صادرات و جلوگیری از مسدودسازی اقدام. صادرات اسکله. “لازم به ذکر است که در ابتدای سال جدید تلاش می شود مشکلات سیمان در استان بوشهر کاهش یابد.

انتهای پیام