استانی

ستاد جوانان نماز جمعه برای جذب حداکثری برنامه‌ریزی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان ، آیت الله عباسعلی سولمینی عصر امروز در جلسه با ستاد نماز جمعه کاشان برای جلب جوانان بیشتر به نماز جمعه از ایجاد چنین ستادی ابراز خرسندی کرد. این سنگر فرهنگی شهر است که باید ارزش ها و برنامه های فعالی برای جوانان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان با بیان اینکه رهبری همیشه در سخنرانی های خود بر جذب جوانان تأکید دارند ، گفت: باید بر حضور و فعالیت جوانان در شهرستان افزود. زیرا جوانان جامعه را آباد و مرفه می سازند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) افزود: یاران امام زمان (عج) جوان هستند و بزرگان امت در نظرشان مانند نمک خوراکی یا سرمه هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود. “


سلیمانی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ، جوانان در جبهه جنگ در جبهه نبرد حق علیه باطل بودند و پیرمردها همیشه یاوران و یاوران آنها بودند. زیرا این محصول تجربه ای است و باید با آنها مشورت و احترام گذاشته شود.

در ابتدای جلسه سید اصغر خادم ، مسئول امور جوانان ستاد نماز جمعه کاشان ، ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان ، اظهار داشت: با تشکیل سه کارگروه ؛ ما در حال برنامه ریزی و ساخت محتوا ، فرهنگ ، فضای مجازی و رسانه ها هستیم تا حضور جوانان را به خود جلب کرده و به حداکثر برسانیم.

انتهای پیام / 4062 /