عمومیمعرفی کسب و کار

سرویس خواب زیر یک میلیون

همانطور که می دانید کیفیت خواب تاثیر زیادی بر سطح انرژی ما دارد، به همین دلیل خرید تخت مناسب را می توان مهمترین چیز برای خرید خانه دانست. البته خرید مبلمان و سایر دکوراسیون منزل بسیار مهم است، اما تخت جایی است که ما روز خود را شروع و به پایان می بریم. در واقع اگر به آخر هفته فکر نکنیم که گاهی نصف روز را در رختخواب خود می گذرانیم! بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید یک تخت خواب جدید یا قدیمی یک تحقیق کامل انجام دهیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. میز ایران انواع جدید تخت و لوازم تخت را با بهترین قیمت عرضه می کند و علاوه بر آن اطلاعات مفیدی در مورد انواع جدید تخت و قیمت تخت در اختیار شما قرار داده است. برای اطلاع از قیمت سرویس خواب، ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید!

چگونه یک تخت خواب مناسب انتخاب کنیم و آن را آنلاین بخریم؟

اولین و مهمترین قدم در انتخاب تخت، دانستن نوع تخت خواب است. برای این منظور به طور مختصر به معرفی انواع تخت خواب های مدرن و تخت دوطبقه می پردازیم:

خرید تخت یک نفره: تخت یک نفره انتخاب خوبی برای جوانان و افراد مجرد است. ابعاد این تخت ها بسیار متفاوت است. تخت خواب های یک نفره در ابعاد 80، 90، 120 و 140 تولید می شوند و شما می توانید با توجه به قد، وزن و سلیقه خود یکی از این ابعاد را برای اتاق خود انتخاب کنید.

خرید تخت دونفره : تخت های دونفره برای زوج ها هستند و بسته به ابعاد اتاق خواب و سلیقه شما در سایزهای 140، 160 و 180 قابل سفارش هستند. در انتخاب مدل تخت حتما به فضا و چیدمان اتاق توجه کنید تا تخت خواب شما هماهنگی خوبی با ابعاد اتاق داشته باشد.

خرید تخت دوطبقه: تخت دوطبقه معمولاً برای فضاهای کوچک مناسب است. اگر قرار است دو نفر در یک اتاق کوچک بخوابند، بنابراین امکان استفاده از دو تخت یک نفره وجود ندارد، بهترین گزینه خرید تخت دوطبقه خواهد بود. البته علاوه بر فضای اتاق، بسیاری از نوجوانان به تخت های دوطبقه نیز علاقه مند هستند! بنابراین سلیقه شخصی نیز می تواند در انتخاب این نوع تختخواب موثر باشد.

خرید تخت دخترانه: معمولا سلیقه دختران و پسران در انتخاب مبلمان اتاق خواب متفاوت است، البته این یک قانون کلی نیست. رومیزی های ایرانی با توجه به سلیقه دختر خانم های عزیز در رنگ های متنوع قابل سفارش است. برای خرید تخت دخترانه حتما با مشاورین ایران میز مشورت کنید.

بازار پسران: مدل های متنوع و جدید پسرانه در سایت ایران میز موجود است. اگر تخت خواب دخترانه را دوست دارید نگران نباشید ما آن را به رنگ دلخواه شما عرضه می کنیم.

خرید تاچ پد: سرویس تاچ پد به مدل هایی اطلاق می شود که از پارچه و دکمه دوزی استفاده می کنند. برخی از مدل های تخت لمسی شامل قسمتی از تخت و سایر مدل های تخت خواب لمسی شامل کل تخت در گلدوزی می شوند.

قبل از اینکه تخت خواب جدید خود را سفارش دهید، حتما قیمت میز پاتختی ایران را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین قیمت را با مقرون به صرفه ترین قیمت دریافت می کنید. هنگام خرید آنلاین تخت و تشک معمولا ابتدا قیمت تشک را بررسی می کنیم. اگرچه قیمت تشک یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب ما است، اما قیمت تشک نباید تنها عامل تعیین کننده باشد! برای داشتن یک انتخاب خوب باید سایر ویژگی های سرویس خواب شامل ابعاد تخت، جنس تخت و عوامل دیگر را نیز در نظر بگیریم و در نهایت تختی را انتخاب کنیم که پاسخگوی نیازهای ما باشد و در عین حال انعطاف پذیر باشد. ایران میز با توجه به بودجه ما همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد.. ارسال مستقیم بدون واسطه.

قیمت تخت دونفره

قیمت تخت دونفره در ایران میز به انتخاب مدل و نوع آن بستگی دارد. شما می توانید یک تخت دونفره را با قیمت کمتری خریداری کنید. با افزودن قطعات تخت و یا حتی خرید سرویس خواب کامل، قیمت تخت دو نفره افزایش می یابد، اما از بسیاری جهات مقرون به صرفه خواهد بود، زیرا امکانات زیادی را با قیمت مناسب خریداری خواهید کرد.

قیمت تخت

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی و اتاق های کوچکتر، تخت یک نفره انتخاب خوبی برای افراد مجرد است. قیمت تخت یک نفره جدید متناسب با بودجه شماست. انتخاب تخت با کشو در زیر تخت، گزینه بسیار مناسبی برای چیدمان لوازم است و هزینه بالایی ندارد.

قیمت یک و نیم تخت (120 و 140)

تخت خواب های مدرن یک و نه نفره ساخت و عرضه ایران میز در دو سایز 120 سانتی متری و 140 سانتی متری انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که به آسایش خود اهمیت می دهند حتی اگر فضا کوچک باشد. قیمت تخت یکنفره و نیم بسته به سایز و محتویات معمولاً نزدیک به قیمت تخت دو نفره است.

قیمت روتختی

ایران مزه امکان خرید هر مدل تخت خواب مدرن را به صورت جزئی، یعنی. قیمت سرویس خواب ایران میز را در هنگام سفارش مشاهده می کنید که شامل تخت، میز آرایش (میز آرایش) و تمامی لوازم تخت اعم از آینه، کمد، میز پاتختی و سایر لوازم تخت می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید روتختی را جداگانه انتخاب کنید و مجبور نیستید همه ملحفه ها را با هم بخرید.

قیمت تخت دونفره

یکی از پرطرفدارترین تخت های این روزها در ایران میزو تخت دوطبقه است. با مشاهده انواع مدل تخت دوطبقه در ایران میز و مشاهده قیمت تخت دوطبقه می توانید از دو تخت در فضای یک تخت استفاده کنید. برای اکثر مدل های تخت دوطبقه می توانید یک کشو زیر تخت سفارش دهید. نردبان و حفاظ تخت بخشی از تخت هستند و هزینه اضافی برای آنها نخواهید داشت.

هر تخت 180

بسیاری از افرادی که اتاق خواب به اندازه کافی بزرگ دارند، بدون در نظر گرفتن قیمت، یک تخت 180 را در زمان واقعی انتخاب می کنند. تخت دونفره استاندارد با عرض 160 سانتی متر تولید می شود و شما می توانید با توجه به میل و سلیقه خود و همچنین فضایی که برای تخت در نظر گرفته اید تختی با عرض 180 سانتی متر سفارش دهید. قیمت تخت با عرض 180 بالاتر از استاندارد نیست.

چه اندازه تخت برای شما مناسب است؟

رومیزی های ایران در سایزهای مختلف موجود می باشد. انواع مدل تشک از نظر ابعاد را می توانید در سایت ما سفارش دهید. بسته به کاربرد و تشک و شخصی که از تشک استفاده می کند، تشک ها در اندازه های مختلفی هستند. نوجوانان می توانند تخت های یک نفره بخرند. اگر فضای کافی دارید، می توانید تخت بزرگتری انتخاب کنید. در ایران می توانید برای بسیاری از مدل های تخت در سایز مورد نظر خود میز سفارش دهید.

در انتخاب تخت و سرویس خواب جدا از موضوع اپلیکیشن و کاربر، اندازه اتاق خواب بسیار تعیین کننده است. برای اتاق های بزرگ بهتر است یک تخت دونفره بزرگ 180*200 که تقریبا مربع است سفارش دهید. البته اندازه استاندارد تخت دونفره جدید 160*200 است اما هر چه تخت بزرگتر باشد فضای بیشتری برای خوابی آرام وجود خواهد داشت. هنگام انتخاب تخت باید راحتی آن را در اولویت قرار دهیم. اگر اتاق خواب ما کوچک است، حتی یک تخت 140*200 را می توان انتخاب خوبی برای یک زوج دانست.

برای افراد جوان و مجرد معمولا تختی با ابعاد 90*200 انتخاب خوبی است. اگر فضای ما بزرگ است، برای تخت می توانیم از ابعاد 120*200 استفاده کنیم. آره، داشتن فضای مناسب در اطراف تخت برای حرکت و موارد دیگر مهم است. اگر اتاق خواب ما خیلی کوچک است. مشاوران ایران میز می توانند چیدمان تخت 80*200 را نیز در اختیار شما قرار دهند.

کدام نوع تخت برای شما مناسب است؟

امروزه تخت ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. متداول ترین تخت هایی که این روزها تولید و عرضه می شود تخت ام دی اف است. میزان تولید سرویس خواب ام دی اف بسیار بالا و غالب است، گاهی فروشندگان آن را به عنوان یک تخت چوبی ساده تبلیغ می کنند. تخت ام دی اف معمولا ترکیبی از روکش با روکش ام دی اف و ام دی اف کامل است. در جاهایی که تخت چوبی سبک نیاز به استحکام بیشتری دارد معمولاً از ام دی اف کامل و در قسمت های دیگر از روکش ام دی اف برای تخت استفاده می شود.

مواد معمول تخت معمولاً چوب است. البته این روزها برای تخت های چوبی سبک تا حدی از ام دی اف استفاده می شود و یا تا حدی از ام دی اف و تخته های چوبی استفاده می شود. در انتخاب تخت باید این موضوع را در نظر بگیریم و توصیه می شود در مورد نوع تخت و تخت با مشاور ایران میز مشورت کنید. مزیت تخت چوبی سهولت استفاده از آن در انواع دکورهای مدرن و قدیمی است. البته مدل های خاصی هم وجود دارد که تخت خواب های بسیار مدرن یا سنتی هستند و هارمونی زیادی در این تزیینات وجود دارد که در سایت سفره ایرانیان نیز قابل مشاهده و خرید هستند.

پایین تخت

به قسمت هایی که تاج بالایی و پایینی تخت را به صورت افقی متصل می کنند، اتصالات بستر می گویند. یراق آلات تخت از دو نوع چوب و فلز ساخته می شود. قسمت دیگر تخت، تشک است. پایین تخت قسمتی است که تشک روی آن قرار می گیرد. در زیر توضیح مختصری در مورد انواع تخت خواب آورده شده است.

تخت فلزی یک اصطلاح کلی برای تختی است که بسیار ارزان است. تخت‌خواب‌های فلزی یک یا دو نفره جدید به دلیل قیمت مقرون به صرفه، محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند. البته تخت های فلزی معمولا ترکیبی از چوب و فلز هستند. و این همه فلز نیست.

انواع ملحفه

کفی تخت چوبی: قدیمی ترین نوع تشک تخت، کفی چوبی است. شکل کلاسیک آن دارای 4 پایه است که از یک صندلی برای یک تخت و دو عدد برای دو تخت استفاده می شود. امروزه در برخی مدل ها از شبکه های چوبی نیز استفاده می شود.

کفی تخت فلزی: جدیدترین مدل های کفی تخت فلزی. سکه ها نیز انواع مختلفی دارند. برخی از پایه های تخت فلزی و برخی دیگر مشبک هستند و روی تخت قرار می گیرند.

تخت روی جرثقیل: نوع دیگری از تشک ها تخت روی جرثقیل است. این مدل بسیار جذاب است و می توانیم از آن برای استفاده مجدد از فضای زیر تخت برای نگهداری وسایل استفاده کنیم.

خرید تشک:

برای خرید تشک در زمان سفارش تشک، هنگام سفارش یک گزینه تشک را انتخاب کرده و به خرید تشک خود اضافه کنید. تشک های ایران میز دارای 4 سال گارانتی بوده و کیفیت بالایی دارند. در صورت نیاز به تشک مخصوص می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

تحویل و نصب تخت رایگان:

در ایران ارسال تخت به سراسر کشور رایگان می باشد. در تهران و حومه حمل و نقل و مونتاژ درب منزل رایگان بوده و حتی در صورت وجود طبقات در ساختمان هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.