بین المللی

سوزان رایس برنامه دولت آمریکا برای مقابله با افراط‌گرایی را تشریح کرد

سوزان رایس روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره عقاید خود درباره برتری طلبان سفیدپوست و اینکه آیا نگران است که آنها در روز استیضاح ترامپ در سنا ریسک کنند اظهار نظر کرد.

وی افزود: ما دیده ایم كه مردم در تلویزیون می گویند جدی ترین مسئله ملی گرایی و برتری طلبی سفیدپوستان است ؛ در بعضی موارد آنها تمایل به استفاده از خشونت را نشان داده اند.

“به همین دلیل ، رئیس جمهور به جامعه اطلاعاتی دستور داده است که ارزیابی دقیق از ماهیت این تهدید و چالش آن ، ریشه و ریشه آن را انجام دهد و این اطلاعات مهم را در اختیار سیاست گذاران قرار دهد زیرا توجه به آنها مهم است این چالش ها “.

تأکید بر برنج: شورای امنیت ملی همچنین توانایی ایجاد تمرکز بر خشونت خانگی را به منظور هماهنگی اتخاذ سیاست بین آژانس ها و کاخ سفید ایجاد کرده است.

او روشن کرد: بنابراین ما آن را بسیار جدی می گیریم.

خشونت های برتری طلبان سفیدپوست طی چهار سال حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید شدت گرفت و درگیری های خشونت آمیز در مناطق مختلف ایالات متحده آغاز شد که مهمترین آنها ترور جورج فلوید توسط یک افسر پلیس سفیدپوست و قیام طرفداران ترامپ در کنگره بود.

این حادثه پس از آن رخ داد که ترامپ خواستار اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در 6 ژانویه شد و اکنون این نگرانی وجود دارد که وقتی ترامپ قرار است در 11 فوریه جلسه استماع جلسه ترامپ را در سنای آمریکا برگزار کند ، این گروه های خشونت بار دیگر خواهند آمد. اقدامات خطرناکی انجام دهید.

بایدن همچنین مبارزه با تروریسم داخلی را برای دولت خود در اولویت قرار داد.

سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی باراک اوباما ، همچنین از امضای چهار دستورالعمل اجرایی توسط رئیس جمهور برای مبارزه با نابرابری نژادی خبر داد: کاهش تعصبات نژادی در مسکن و ترویج قوانین مناسب مسکن ، ممنوعیت زندان های خصوصی و احترام به قانون فدرال. کاهش روابط با مردم بومی و همچنین بیگانه ستیزی ، به ویژه علیه آمریکایی های آسیایی ، تارباریت و جزایر اقیانوس آرام (پس از تحریک ترامپ برای چینی خواندن ویروس کرونا در برابر شهروندان آسیایی).

311311