سلامت و دانش

شرط بیمه سلامت برای جبران حذف ارز ترجیحی دارو/ تعیین تکلیف حدود ۸ میلیون بیمه‌ نشده

خدمات بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت با تشریح پارامترهای فعالیت های بیمه ای در صورت حذف ارزش ترجیحی، تاکید کرد: برای جبران حذف داروی ترجیحی و ملزومات درمانی، منابع مورد نیاز است. زیرا در غیر این صورت نمی توانستیم این هزینه را از منابع خودمان بپذیریم.

دکتر مهدی رضایی در گفت و گو با ماه نیوزوی در خصوص لایحه اخیر مجلس مبنی بر حذف مشروط قیمت ترجیحی واردات اساسی کالاهای اساسی و دارو و ملزومات پزشکی، گفت: یقین داریم اگر دولت تصمیم بگیرد که بدون بیمه این کار انجام شود، خواهیم داشت. برای مقابله با در دست ساخت الکترونیک.

شرط بیمه برای حذف ارزش ترجیحی

نحوه افزایش هزینه برای بیماران

وی گفت: با توجه به امکاناتی که این موضوع فراهم کرده است و در صورت محول شدن این وظیفه به عنوان یک مشکل قانونی، آمادگی فنی برای انجام آن در تجهیزات الکترونیکی خود را داریم و نرخ ارز را به مریض.

وی افزود: البته شرط اجرای این موضوع این است که مابه التفاوت منابع مبلغ ریالی به عنوان خیار بیمه در نظر گرفته شود. میزان برآورد مورد نیاز بین 5000 تا 6000 میلیارد دلار متغیر است که حدود 5 تا 6 برابر بودجه سالانه سازمان بیمه سلامت است. البته اگر منابع در دست ما نبود، نمی توانستیم این هزینه ها را از منابع خودمان بپذیریم. سختی مجلس در این زمینه مشخص شده و اعلام شده است که منابع حذف ارزش ممتاز از سوی دولت تامین می شود و در صورت انتخاب بیمه از سوی دولت، می توانیم در مورد آن تصمیم گیری کنیم. تفاوت نهایی در مصرف کننده

وی ادامه داد: اعطای کمک بلاعوض یا یارانه فقط زمان بر است، باید قوانینی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی مشخص شود. در حقیقت در حالی که ممکن است داروها با کمک های ارزنده ای ارائه شوند، اما قطعاً باید در موضوعات موضوعی مانند سهمیه اقدام کرد که با قطعات الکترونیکی امکان پذیر نیست.

دست خط ایمیل در حوزه اساسی اصلاحات سلامت

رضایی تاکید کرد: به عنوان نمونه باید به همین صورت تعریف کنیم که به هر فرد در حد مجاز مصرف دارو یارانه پرداخت می شود و سهم هر فرد فقط در نسخه غالب الکترونیکی امکان پذیر است. بزرگترین نعمت، نسخه الکترونیکی است که کارکرد آن را مشخص می کند و آسان ترین راه برای تحقق این خواسته، نسخه الکترونیکی مجلس است. خوشحالیم که این تجهیزات و زیرساخت ها را با همه سختی ها فراهم می کنیم و در چنین شرایطی می توانیم در اصلاح اساسی حوزه سلامت نقش آفرینی کنیم.

وی در مورد تعیین پزشک سقف سهم نیز اشاره کرد، به عنوان مثال بیمار مبتلا به دیابت که به گفته پزشک یک ماه سقف مشخصی را سپری می کند و اگر بخواهد بیشتر از سقف سقف دارو متوجه شود، باید دارو را دریافت کند. مابقی را بدون هیچ کمکی بردار.پرداخت و مبلغ را آزاد کرد. با استفاده از داروهای غیر متعارف این امکان وجود دارد که تامین کنندگان در مورد چرخه توافق کنند. دارو با یارانه به مصرف کننده نهایی ارائه می شود و با تعیین سقف مصرف، فرد احتمالی در حال قاچاق مواد مخدر گرفتار می شود.

مشکل 81 میلیون نفر بدون بیمه در صورت حذف داروهای ترجیحی

خدمات بیمه سلامت بیمه سازمان بیمه وضعیت سلامت افراد در مورد عدم پوشش بیمه ای پس از افشای نرخ ترجیحی: مقدمات فنی این موضوع مورد توجه قرار گرفته است و حتی در صورت نداشتن بیمه فرد به صورت جداگانه و البته می توانیم به حذف نرخ ترجیحی کمک کنیم. این که یک سیاستمدار چنین تصمیمی بگیرد، مسئله زمان است.

وی با اشاره به وجود 2 تا 3 میلیون نفر بدون بیمه در کشور خاطرنشان کرد: موضوع بیمه موضوعی جداگانه است. با اجرای این قانون، اگر فرد بیمه شده باشد و برای اطلاع به داروخانه مراجعه کند، تعهدات بیمه ای و مابه التفاوت آن از مبلغ دارو کسر می شود، اما در صورت بیمه نبودن فرد، فقط کشفیات انجام می شود. یافت.

انتهای پیام