اقتصادی

شروع کار خواندن کنتور گاز در استان تهران

عملیات خوانش کنتور در شرکت گاز تهران بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.

به گزارش ماه نیوز ، احمد دارابی ، مدیرعامل شرکت گاز تهران اظهار داشت: طبق تصمیمات گرفته شده از سوی شرکت ملی گاز ایران ، عملیات خوانش کنتور در استان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ایمنی شخصی توسط دستگاههای خواننده انجام می شود. در حال شروع است.

وی افزود: خوانش متری مهمترین کارکرد یک شرکت گاز است ، از این رو از عوامل سنجش سنج خواسته شده است که با رعایت دقیق مسائل بهداشتی ، عملیات خواندن متر را آغاز کنند.

به گفته شرکت گاز تهران ، دارابی خاطرنشان کرد: ما از مردم می خواهیم تا حداکثر امکان با مسئولان شرکت گاز برای ثبت شماره کنتور همکاری کنند. پیام کوتاه به 20001707 با شماره انگلیسی و بدون فاصله.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ، مشترکان قادر به ترک منازل خود و استفاده از خدمات گازی نخواهند بود ، افزود: مشترکان بنزین می توانند H را به سامانه پیام کوتاه 20001701 ارسال کنند تا شماره متر را اعلام کنند ، آخرین قبض را دریافت کنند و قبض پیامکی دریافت نکنند. تعداد اشتراک ها را با فاصله متر دریافت کنید ، نظرات ، پیشنهادات و شکایات خود را ارسال کنید ، درخواست کنید درخواست را فراموش کنید تا کد هک کردن را فراموش کرده و پیوند برنامه Android را بدست آورید.

سرانجام ، مدیرعامل شرکت گاز تهران خاطرنشان کرد: مشتریان گاز می توانند با مراجعه به شرکت گاز تهران به نشانی www.tehrangasco.ir برای دریافت قبض های بنزین خود یا تبلیغات و ثبت شماره کنتور و شماره 1794 تماس بگیرند. روی گاز خود کار کنید.

انتهای پیام