استانی

شناسایی ۲۵۵ مورد جدید مثبت کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان

دکتر شکرالله سلمان زاده از دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز شنبه در گزارشی آنلاین گفت: در شب گذشته ۳ بیمار در آبادان، یک نفر در خرمشهر و یک نفر در شادگان به کووید ۲ مبتلا شدند.

وی افزود: از موارد مثبت ثبت شده جدید، چهار مورد در آبادان بیمار، یک مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان با علائم خفیف بیماری بودند و در صورت ضربه به سر، برای درمان مراجعه و درخواست قرنطینه جدی کردند.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در یک ساعت گذشته سه نفر در این منطقه بستری شدند و یک نفر نیز بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد. تاکنون در همه بیمارستان ها موارد مثبت بوده است؛ در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی چیزی به نام مرگ وجود ندارد.

سلمان زاده افزود: مجموع موارد ارجاعی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای شیوع این بیماری هزاران نفر بوده است که از این تعداد 4 هزار نفر بستری شده اند و 4 هزار نفر نیز پس از اپیدمی توانبخشی شده اند. کشف خدمات آنها

کلینیک تنفسی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی آبادان

به گزارش روابط عمومی، رییس بیمارستان شهید بهشتی آبادان به کلینیک تنفسی این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر سید محمد صالحی بهبهانی روز شنبه گفت: با افزایش روزافزون بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی از جمله بیماری های عروق کرونا ویروس و به منظور حفظ فاصله بین این بیماران و سایر مراجعین، کلینیک تنفسی در این بیمارستان راه اندازی شده است.

وی افزود: این کلینیک به بیماران مبتلا به بیماری های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب و افرادی که علائمی مانند تب، سردرد، دردهای عضلانی، تنگی نفس، آبریزش چشم و ضعف و بی حسی دارند خدمات ارائه می کند.شهید بهشتی آبادان. بیمارستان آسفالت شده است.

مرکز آموزش تنفسی کلینیک دکتر صالحی بهبهانی شهید بهشتی آبادان همه روزه از ساعت 8 الی 8 صبح با حضور پزشکان متخصص و پرستاران مجرب آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین می باشد.

شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان مجموعاً دارای خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

48