نماد سایت ماه نیوز

شهردار ارومیه: اجرایی شدن سیاست هوای پاک با توسعه خدمات الکترونیکی

به گزارش اخبار آنلاین آذربایجان غربیمجید آزادزاده در مراسم رونمایی از سیستم شهرداری منطقه 3 ادرمیا گفت: “یکی از شعارها و برنامه های من که به شورا ارائه کردم بحث در مورد اطلاعات شهرداری و مبارزه با فساد و ایجاد انضباط اداری ، هر خواسته مردم باشد.” “

شهردار ارومیه گفت: امروز شاهد مراسم رونمایی از منطقه سه از سه منطقه شهرداری کلانشهر ارومیه در زمینه شهروندی هستیم و بحث در مورد سیستم شهروندی یکی از مواردی است که می تواند در هر دو انضباط اداری نقش اساسی داشته باشد. و جنگیدن. “

آزادزاده ادامه داد: با خدمات الکترونیکی هیچ گونه دخالتی در ارائه خدمات وجود ندارد و متحدان محترم شهرداری تحت فشار مقامات سیاسی ، مسئولان و متحدان مجبور به انجام برخی تخلفات نمی شوند و از طرف دیگر شهروندان بسیار راحت و فقط بازدید از سیستم از خانه های آنها. خدمات مختلف شهری را می توان دریافت کرد.

وی با اشاره به مزایای توسعه خدمات شخصی و اهداف اصلی آن ، توضیح داد: “با توسعه شهرداری الکترونیکی ، قانون هوای پاک اجرا می شود و ترافیک شهر و بازدید از شهرداری ها کمتر می شود. مردم اطمینان دارند زیرا هیچ دخالتی در ارائه خدمات. “، جذب می شوند.

آگازاده با اشاره به افتتاح فیبرهای نوری مشخص شده شهرداری به عنوان چارچوب اصلی توسعه شهر و شهرداری هوشمند ، گفت: “افتتاح 72 کیلومتر فیبر نوری برای استفاده از این قابلیت ها و پتانسیل ها ، اقدامی مثبت و اساسی بود که توسط اطلاعات انجام شد. فناوری. “و من از هر یک از عزیزانم که در این زمینه بسیار زحمت کشیده اند قدردانی و تشکر می کنم.

وی افزود: در جریان مذاکرات برای پنج کیلومتر فیبر نوری اضافی ، مکاتبه ای اعلام شد و ما از آن استقبال و حمایت می کنیم.

آزادزاده گفت: “تفاهم نامه های زیادی رد و بدل شده است و من از معاون وزیر برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی می خواهم هرچه سریعتر اقدام کند تا بتوانیم گام های عملی را برای توسعه شهری در همه بخشها برداریم.”

شهردار ارومیه با تشکر از کارکنان سازمان ICT شهرداری خاطرنشان کرد: انشاالله اعتمادی که از نظر عمومی شهرداری از بین رفته بود با عزیزان و تلاش های من پیوند خواهد خورد.

به آنها دستور داده شده است که نقشه ای تهیه کنند و به صورت الکترونیکی پروانه ساخت صادر کنند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به عنوان سخنران نهایی این مراسم در سخنانی گفت: در شش ماه آینده و مرحله دوم ارائه خدمات حضوری در مناطق شهرداری ، موارد نظم را نیز فرض کردیم. تهیه نقشه ها ، فرم الکترونیکی را در دسترس شهروندان قرار دهید.

وی افزود: بر اساس آمار ، از زمان آغاز به کار سیستم تابعیت ، 6611 پرس و جو در یک و پنج منطقه شهرداری انجام شده است و هر تحقیق حداقل به سه بار مراجعه نیاز دارد ، بنابراین می بینیم که اقدامات بزرگی انجام شده است. کاهش دادن

به گفته یاسر اسدپور ، ارومیه یکی از اولین شهرهای کشور است که در مورد راه اندازی کامل سیستم شهروندی بحث کرده است.

46

خروج از نسخه موبایل