استانی

شهر قشم مزین به ۲۰تابلو تمثال مبارک شهدای والا مقام جزیره قشم

به گزارش ماه نیوز کاشم نیوز ، حسین مرادی با تأکید بر لزوم آگاهی یافتن به مقام شهدا و نسل های جدید از رشادت ها و فداکاری های غیور مردان این سرزمین طلایی ، برپایی این نقاشی ها را می توان کمترین و کوچکترین دانست .
وی گفت: شهادت اطلاعاتی در مورد شهود و درک وضعیت زمان و مکان و اوضاع می دهد و مقام شهید به قدری بالا است که خداوند شهید را اوج درک روابط جهان خارج قرار داده است. شهادت چراغ راه است ، شهادت و شهادت به معنای ایثار و رسیدن به مکانی است که در آن زندگی را طی می کنید تا به هدف برسید و گذر از زندگی یعنی عبور از اتصالات و وابستگی های این جهان برای حفظ سبک زندگی خوب. بر این اساس ، شهادت شعله ای از عشق و راهی برای نشان دادن دیگران است. اما ازدواج یک شهید نتیجه نیاز به تقلید از حسن فکر و کارهای خوب است؛ دو رفتاری که از یک ایده خوب ناشی می شود ، نتیجه ارج نهادن به شأن شهید ، احترام و محافظت از اعمال نیک و مصادیق اعمال جامعه و انسان دوستی برای نسل های آینده است. در حقیقت ، آنچه وضعیت شهید را از خوردگی زمان در طول تاریخ متمایز می کند ، آینده و قصد خیرخواهانه وی برای حفظ حسن زمان و مکان است و اینکه کدام روش و منشی برتر از انتخاب شهادت است.
مرادی شامل اسامی شهدای گرانقدر کاشم از جمله غلامشاه ذاکری ، محمد بزمداگان ، محمد تورینی ، محمد داریوراد ، محمدرضایی ، محمد کاملی ، محمود پاراکش ، ناصر هوشیر ، احمد است. اعلامیه توسط عبدالله آگیلی ، عبدالله ملاحی ، علی پاکوهی اعلام شد ، علی صفری و عماد کهوری.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کاشم همچنین از برخی مکان ها برای نصب این تابلوها در شهر کاشم خبر داد و گفت: این علائم در رسالت چد ، چوک مخابرات ، میدان بنفشه ، میدان پاسداران ، میدان جهاد و آنامی است. مربع از این شهر

46