سلامت و دانش

شیب نزولی کُند کرونا در تهران / وضعیت اکسیژن‌رسانی بیمارستان‌ها در شرایط قطعی برق

معاون ستاد مرکزی ستاد کرونا در تهران با اشاره به کندی کرونا در تهران گفت: وضعیت تأمین اکسیژن بیماران کرونا در بیمارستان ها به دلیل صاعقه های مکرر این است: “ما برق اضطراری و همه ژنراتورها را بررسی کردیم.

دکتر نادر توکلی در مصاحبه با ماه نیوز گفت. وی با اشاره به وضعیت کرونا در تهران گفت: ما در تاریخ 1 ژوئن 760 بیمار را در بیمارستان تهران بستری کردیم که تعداد کل مشتریان 1500 نفر بود. همچنین ، 1025 نفر به بخش بهداشت مراجعه کردند. در همین زمان ، بیمارستان فعلی در استان تهران 5 هزار و 588 نفر دارد. در همان زمان ، تعداد کشته شدگان در 31 مه و 1 ژوئن 70 نفر بود. حدود 600 نفر از بیمارستان مرخص شده اند.

آرام فرود آمدن کرونا به تهران

وی افزود: در تهران شاهد کاهش تعداد بیماری ها و بیماری ها هستیم اما این کاهش در حال کند شدن است. وجود ویروس جهش یافته در تهران غیرقابل انکار است ، اما آنچه مسلم است این است که رفتار و الگویی که هم اکنون در تهران شاهد آن هستیم در درجه اول ویروس جهش یافته انگلیسی است.

توکلی ادامه داد: خوشبختانه میزان مرگ و میر از تعداد کل مشتریان کمتر است. هر روز از هر 100 بیمار یک نفر به دلیل مراجعه به بیمارستان ، از جمله بخشهای سرپایی ، می میرد. در حالی که در بالای سوم بود ، این میزان تا سه درصد بود. در همان زمان ، تعداد مرگ و میر در بیمارستان ما ، یعنی میزان مرگ و میر در میان افراد بستری در بیمارستان ، 10 نفر از 100 نفر سوم سوم بود که اکنون به چهار درصد رسیده است. با این حال ، مراقبت های بیمارستانی بهبود یافته ، فرهنگ مراجعه به افراد تقویت شده و کلینیک های سرپایی برای تهیه داروهای تخصصی از بیمارستان ها ایجاد شده اند و همین امر باعث شده است که نسبت به یک ماه قبل شرایط درمان نسبتاً آرامتر باشد. البته آنطور که انتظار داشتیم پایین نیامد.

پیشنهاد ممنوعیت سفرهای استانی در تعطیلات ژوئن

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای تعطیلات نیمه خرداد گفت: ستاد مبارزه با سپاه ملی باید در این زمینه تصمیم گیری کند. البته ما نامه ای آماده کرده ایم که طبق آن قصد داریم در تعطیلات ژوئن تور استان را تا حد ممکن محدود کنیم. این موضوع فردا در ستاد استان مطرح خواهد شد.

با رعایت پروتکل ها در انتخابات ، هیچ مشکلی اساسی نداریم

توکلی در مورد توصیه های خود برای انتخابات گفت: انتخابات یک مأموریت ملی است و ما باید تا آنجا که ممکن است شرکت کنیم ، اما با حفظ پروتکل و در عمل ، فکر نمی کنم این چالش بزرگی برای ما باشد. لازم به ذکر است که در گذشته نگرانی های زیادی برای مدارس وجود داشته است ، در حالی که شاخص های ما نشان می دهد خطر کودکان نسبت به دوره های قبلی کمتر است و اگر کودکی به 19 سالگی مبتلا شود ، میزان مرگ و میر بسیار نادر است. شرکت در مدارس برای امتحانات نهایی دغدغه ای بود که مدارس طبق پروتکل انجام می دهند و ما هیچ مشکل بزرگی نداریم. در مورد سایر مسائل نیز همین امر صادق است. با این حال ، ازدحام روزانه مترو و اتوبوس ها عامل خطر کمی نیست که باید در نظر گرفته شود. با این حال ، در این موارد باید پروتکل ها رعایت شود تا از منطقی بودن پوشش واکسیناسیون اطمینان حاصل شود.

برق رسانی و اکسیژن رسانی به بیماران کرونا ویروس در بیمارستان ها

وی گفت: “ما نیروی اورژانس و ژنراتورهای کلیه بیمارستانهای تهران را بررسی کرده ایم و خوشبختانه تمام اقدامات لازم انجام شده است.” سیستم های بیمارستان “و با این حال هیچ مشکل خاصی در این زمینه به ما گفته نشده است. در بیمارستان ها ، ما مشکل اکسیژن و غیره نداریم.

توکلی گفت: “برای کسانی که در خانه از اکسیژن استفاده می کنند ، بسیاری از این دستگاه ها به صورت کپسول هستند. در عین حال ، برخی از آنها می توانند با باتری کار کنند.

انتهای پیام