نماد سایت ماه نیوز

صدور گواهینامه تبصره ماده ۱۰ آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های نوپا برای مرکز رشد واحد یاسوج

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد یاسوج اعلام کرد؛

فرامرز بدخشانی از صدور گواهینامه تبصره ماده ۱۰ آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های نوپا برای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خبر داد.

فرامرز بدخشانی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد که با تلاش مسئولان دانشگاه، گواهینامه تبصره ماده ۱۰ آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های نوپا برای مرکز رشد این دانشگاه از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر شد.

بدخشانی افزود: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج که پیش از این موفق به دریافت مجوز فعالیت از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده بود، موفق به اخذ گواهینامه تبصره ماده ۱۰ آیین نامه حمایت از شرکت‌های نوپا شد.

وی بیان کرد که با این گواهینامه می‌توان نسبت به اخذ کد پستی برای تمام دفاتر و میز‌ها در فضا‌های اشتراکی مراکز رشد از طریق سامانه ایران نوآفرین اقدام کرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اضافه کرد: مطابق ماده ۱۰ آیین نامه حمایت از شرکت‌های نوپا در صورتی که شرکت‌های مورد حمایت آیین نامه ساکن مراکز رشد، فضا‌های کاری اشتراکی سرا‌های نوآوری باشند، سازمان‌های امور مالیاتی کشور و تأمین اجتماعی مکلفند نسبت به تخصیص شناسه (کد)‌های مؤدی و کارگاهی اقدام کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل