اقتصادی

طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی توسط پُست اجرا می‌شود

طرح بازرسی هوشمند و تحویل کالا برای پتروشیمی ها از هفته آینده به صورت آزمایشی با همکاری وزارت پست و سکوت به منظور افزایش دقت نظارت و کاهش هزینه ها و تخلفات احتمالی اجرا می شود.

به گزارش ماه نیوز ، جلسه ای به ریاست وزیر صنعت ، معدن و تجارت بعد از ظهر چهارشنبه (10 اوت 1400) برای بررسی اجرای طرح استفاده از شبکه نظارت و توزیع هوشمند کالا برای توزیع مواد پتروشیمی توسط مدیرعامل شرکت پست ملی و فنی و تجاری وی. شرکت سازماندهی شد. در این جلسه استفاده از قابلیت های شبکه پستی کشور در نظارت و تحویل هوشمند کالا برای مواد پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، شرکت ملی پست امکان نظارت آنلاین کالاها در شبکه توزیع را با استفاده از امکانات و قابلیت های ردیابی و خروج الکترونیکی خود بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و نیروی انسانی فراهم کرده است.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت ملی پست ، علاوه بر افزایش دقت نظارت بر شبکه توزیع ، هزینه های نظارت را کاهش می دهد. تصمیم گرفته شد که این طرح به صورت آزمایشی از هفته آینده عملیاتی شود و پس از حل مشکلات احتمالی ، به صورت ملی در سراسر کشور اجرا شود. اجرای این طرح به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، نظارت را ساده کرده و تخلفات احتمالی در سیستم توزیع را کاهش می دهد.

انتهای پیام