استانی

ظرفیت‌های واحد ورامین فرصت‌های جدیدی را برای علوم پزشکی فراهم کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین ، علیرضا خوشدل صبح امروز پس از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه رفاه ، ورزش و مراکز درمانی ورامین – پیشوا اظهار داشت: و انگیزه ای در زمینه علوم پزشکی به وجود آورده است.

وی افزود: امروز در اولین بازدید من در خارج از تهران ، بسیار خوشحالم که با حضور چنین نیروی انسانی مجهز و کارآمد در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوان و با هماهنگی رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی تهران ، به موضوعات مطرح شده در این بازدید رسیدگی می کنم. تصمیماتی که برای رشد ، پیشرفت و بلوغ دانشکده علوم پزشکی واحد اتخاذ شده است ، کاملاً رعایت می شود.

صدر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی تهران تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا می تواند به طور فعال وارد حوزه علوم شناختی شود و به عنوان مثال با راه اندازی کلینیک جامع می تواند به عنوان یک برند و شاخص در نظر گرفته شود. روانشناسی یا مرکز بازرسی های بهداشتی ممکن است عموم مردم در علاوه بر این به آموزش و پرورش آموزش و پرورش خدمت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران وی با اشاره به ظرفیت آزمایشگاهی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ، خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا در راستای اهداف والای دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت مداوم بهترین استفاده را از این آزمایشگاه ها و امکانات مختلف داشته باشیم.

کارشناسی ارشد دانشکده علوم پزشکی ورامین پیشوا

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و کراچیک همچنین مکان ، امکانات و قابلیت های واحد پزشکی را به تیم علوم پزشکی مراجعه کننده توضیح داد و گفت: ‘با توجه به قابلیت های موجود در این واحد دانشگاهی ، در آینده نزدیک سعی داریم از این موسسه حمایت کنیم. ، شاهد توسعه دوره های کارشناسی ، پیشرفت و ترقی دانشکده علوم پزشکی خواهیم بود.

حمید زارع با اشاره به ارائه خدمات درمانی به عموم مردم ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات بالقوه زیادی برخوردار است که با استفاده از آنها علاوه بر جذب دانشجویان در زمینه علوم پزشکی ، می توانیم در ارائه خدمات درمانی به هموطنان نیز سهیم باشیم. “”

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید مباحث و تصمیمات لازم در مورد تبادل کارمندان هیات علمی ، توسعه دوره های کارشناسی ارشد ، دوره های کوتاه مدت آموزش و مهارت ، پزشکی حرفه ای و بهداشت حرفه ای ، مهارت ها و برنامه ها ، انتقال آموزش به مرکز بهداشت و روانشناسی اتخاذ شد. .

به گزارش آنا ، دانشکده علوم پزشکی شعبه ورامین – پیشوا به مساحت 2960 متر مربع ، چهار رشته شناخته شده و فعال (پرستاری ، اتاق عمل ، مامایی ، علوم و صنایع غذایی) با محوریت کنترل کیفیت ، 22 دانشکده تمام وقت است. ، کلینیک بهداشت و مشاوره روانشناختی مرکز ، مرکز آموزش مهارتهای بالینی (موزه اتاق عمل ، اتاق عمل ، موزه آناتومی و اتاق مکان) ، آزمایشگاه های تخصصی میکروبیولوژی و انگل شناسی تخصصی ، 20 بیولوژی و آسیب شناسی ، ایمونولوژی ، آسیب شناسی ، یک کتابخانه 306 جلدی از مجلات پرستاری انگلیسی. مجله مامایی و علمی ، سالن اجتماعات و مکانی برای 19 کلاس فعال و دانشجویان پزشکی.

انتهای پیام / 4121/4062 /