اقتصادی

فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

صندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی مجموعه ای از رویدادهای نوپا را ترتیب داده است. پروژه هایی با سرمایه گذاران و شتاب دهنده های اکوسیستم کارآفرینی کشور.

به گزارش ماه نیوز ، رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه حوزه سلامت دیجیتال ، شهر هوشمند ، حمل و نقل شهری ، هوا فضا و سنجش از دور در دو بخش اتصال و اوایل دوشنبه برگزار می شود.

رویداد Startup Monday مخاطبان ، شتاب دهنده ها و استارتاپ های مستقر در مرکز رشد ، کارآفرینان و فناوری هایی است که موفق به ساخت نمونه اولیه محصولات خود (MVP) شده اند و برای رشد تجارت خود نیاز به جذب سرمایه دارند. پس از طی یک دوره آموزش کوتاه ، شرکت های نوپای متقاضی شرکت در این برنامه محصولات و خدمات و زمین مورد نیاز سرمایه گذاران را برای جذب سرمایه مورد نیاز در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

طرح پیوند همچنین ایده پردازان و استارتاپ هایی را که هنوز به مرحله MVP نرسیده اند معرفی می کند تا بخشی از هزینه های شتاب کسب و کار را به شتاب دهنده ها (دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و کارگران اکوسیستم نوآوری ارائه دهد.

یکی از نقاط قوت این رویدادها طرح سرمایه گذاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه ، اگر نمایندگان یا شتاب دهنده های سرمایه گذاری یک صندوق ، پس از ارزیابی و تصویب یک طرح تجاری ، تصمیم به سرمایه گذاری در آن بگیرند ، صندوق نوآوری و شکوفایی سرمایه جسورانه 80٪ مورد نیاز طرح راه اندازی مناسب یا سرمایه گذاری را تأمین می کند.

رویدادهای هفته- آگوست رویدادهای Gust ، AI Week از دوشنبه تا چهارشنبه برگزار می شود و تیم ها و استارتاپ ها و استارتاپ هایی که مایل به شرکت در یکی از دو رویداد مرتبط هستند از روز دوشنبه ، یکشنبه ، 11 ژوئیه به وب سایت غزال مراجعه می کنند https: //ghazal.inif .ir / Nsfund_Project / new / در این رویداد ثبت نام کنید و طرح آنها را ارسال کنید.

طبق صندوق نوآوری و شکوفایی ، کلیه هزینه های این رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پوشش داده می شود و شرکت در این روند توانمند سازی و رویداد کاملاً رایگان است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد از طریق شماره تلفن های 66128068-021 و 09366129101 تماس بگیرند.

انتهای پیام