بین المللی

فرانسه| تظاهرات چند هزار نفری علیه طرح ممنوعیت تصویربرداری از خشونت پلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، در حالی که اعتراضات به سرمایه داری و بی عدالتی در فرانسه ادامه دارد ، دولت پاریس لایحه ای را برای ممنوعیت تیراندازی به اقدامات خشونت آمیز و پلیس در اعتراضات ارائه داد.

طبق گزارش رویترز ، چندین هزار پاریسی ، که برخی از آنها زرد پوشیده اند ، روز شنبه (به وقت محلی) در خیابان های اصلی شهر و نزدیک برج ایفل تجمع کردند و به این طرح اعتراض کردند. .

“همه می خواهند از پلیس فیلم بگیرند!” و “آزادی”.

علاوه بر پاریس ، معترضین در حال راهپیمایی در شهرهای مارسی ، لیل ، مون پلیه ، رن ، نیس و سنت اتین بودند: “ما تلفن های همراه خود را پایین می آوریم وقتی شما اسلحه خود را زمین می گذارید.” آنها می گرفتند.

به گفته رویترز ، نیروهای امنیتی و پلیس همچنین با تجهیزات رایت بدون دندان رایت معترضین را محاصره کردند.

طرفداران این طرح استدلال می کنند که چهره افسران پلیس که با خشونت معترضان را سرکوب و ضرب و شتم می کنند نباید دوربین دوربین (رسانه ای یا شخصی) باشد تا از آزار و اذیت احتمالی جلوگیری شود.

گروه های مخالف خواستار تحریم اعتراضات بودند ، اما گفتند که حفظ استقلال استقلال راه حلی نیست. بر اساس این قانون ، متخلفان به جریمه نقدی 53 53،000 و حداکثر یک سال زندان محکوم می شوند.

شنبه گذشته ، معترضان فرانسوی که “ژاکت های زرد” نامیده می شوند ، بار دیگر در خیابان های پاریس در اعتراض به سیستم سرمایه داری و سیاست های امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه اعتراض کردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /