استانی

فعالیت‌ های تورگردانی در استان کرمانشاه باید افزایش یابد

به نقل از وبسایت توریست مگ، سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشرانان توسعه گردشگری کرمانشاه فعالیت خود را در حوزه مدیریت تور افزایش دهند. وحید امیری در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار داشت: صنعت گردشگری قطب توسعه استان کرمانشاه است و فعالان این حوزه باید نقش مناسبی در این زمینه ایفا کنند. وی افزود: ارائه خدمات مناسب، افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت گردشگران قطعا موثرترین موضوع در توسعه گردشگری استان است.

معاون گردشگری استان با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات مسافرتی در ارتقای گردشگری استان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور گردشگری کرمانشاه باید فعالیت خود را در حوزه گردشگری افزایش دهند. وی افزود: ضرورت اجرای دقیق قوانین و مقررات و انجام تعهدات در کنار ارائه خدمات مناسب موجب رضایتمندی گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر می شود و رعایت این موارد باعث افزایش ورود گردشگران به استان می شود.

امیری تصریح کرد: باید با تقویت حس اعتماد و افزایش سطح رضایت از رفتارهای مخرب برای گردشگری استان پرهیز کنیم. وی با بیان اینکه رویکرد ما به دفاتر خدمات مسافرتی مبتنی بر حمایت است، تاکید کرد: علاوه بر این حمایت ها، دفاتر و سایر امکانات در حوزه گردشگری باید بدانند که الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب مورد تاکید است و در این امر ما از حقوق گردشگران دفاع می کنیم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: رسیدگی سریع به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی با رعایت اصول انصاف و بی طرفی برای بهبود عملکرد این دفاتر و افزایش اعتماد مردم بسیار مفید است. امیری در پایان تصریح کرد: جلب رضایت گردشگران و مسافران برای ما در اولویت است و دفاتر خدمات مسافرتی استان باید به تعهدات خود برای جلوگیری از شکایات و نارضایتی های احتمالی عمل کنند. به نقل از روابط عمومی میراث، ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

منبع: توریست مگ