بین المللی

فیش حقوقی رئیس موساد لو رفت

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس، هکرها امروز (شنبه) اطلاعات جدیدی از «دیوید بارنی» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) منتشر کردند.

گروه موسوم به «دست دادن» که اخیراً اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی با رئیس موساد به اشتراک گذاشته بود، امروز رئیس سازمان حقوقی ماهی، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را آزاد کرد.

گروه دستبندان در حال حاضر در مرحله انتشار اسنادی هستند که نشان می دهد دفتر اول رژیم صهیونیستی قبلاً توسط موساد اشغال شده بود و اطلاعات درز کرده درباره دیوید بارنی جدید نیست و قدیمی است. تل آویو همچنین مدعی شد که این اطلاعات از طریق تلفن همراه با رئیس سابق موساد هک شده است و نه از رئیس سرویس اطلاعاتی.

گروه کنیز برای اثبات اطلاعات جدید، دو نسخه از رئیس حقوقی موساد را منتشر کرد و رسانه‌های عبری با استناد به اطلاعات موجود در این اسناد اعلام کردند که رئیس موساد حقوق 5000 شیلینگ در سال را کشف کرده است.

این گروه از هکرها در خود کانال تلگرام به زبان های انگلیسی، عبری و عربی با اظهارات مضحک دفتر اولین رژیم صهیونیستی نوشتند: آقای بارنی! آیا می خواهید اسناد جدیدی را برای دوستان قدیمی خود ارسال کنید؟ حتماً لو رفتن اطلاعات فقط از سر پیرزن بوده؟ آیا آخرین فیلم “TENET” را دیده اید؟

گروه Batazagi ویدئویی را در یک کانال تلگرامی منتشر کرد که حاوی اسناد طبقه بندی شده، اطلاعات شخصی و گزارش های مالی رئیس موساد بود. بر اساس این بیانیه، این گروه ضمیمه شد و در نتیجه یک عملیات هشت ساله شامل چندین هدف در داخل سرزمین های فلسطینی از جمله مقامات ارشد امنیتی و نظامی انجام شد.

وب سایت عبری والا روز چهارشنبه گزارش داد که این حمله هکری را انجام داده است و با اشاره به اینکه هکرها حتی موقعیت جغرافیایی مربوط به رئیس مذکور موساد را داشتند، مدعی شد که این گروه ممکن است به ایران وابسته باشد.

این گزارش پس از آن منتشر شد که روز دوشنبه رسانه های عبری از بزرگترین حمله سایبری رژیم صهیونیستی به سایت های وزارتخانه های این رژیم خبر دادند. روزنامه هاآرتص گزارش داد که در پی حمله سایبری چندین وب سایت دولتی از جمله سایت های وزارت کشور، بهداشت، دادگستری و رفاه و دفتر نخست وزیری از این سایت حذف شده اند.

این حمله در حالی صورت می گیرد که رسانه های خبری در گذشته چندین حمله سایبری به شرکت های کلیدی در سرزمین های اشغالی را گزارش کرده بودند. عبارت “شناسنامه”، “دفتر وکالت”

پیش از این نیز گروه ستاد موسی از عملکرد موفقیت آمیز دوربین های مداری در خیابان های فلسطین و فعالیت شرکت «رافائل» در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای رژیم صهیونیستی خبر داده بود. این گروه از هکرها پیش از این پیامی را به دو زبان عبری و انگلیسی تحت عنوان «ما شما را با چشمان خود می‌بینیم» نوشته بودند و نوشته بودند: «ما سال‌ها، در هر لحظه و هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این فقط به ما اجازه می دهد تا فعالیت های شما را از طریق دسترسی به دوربین دوچشمی مداری نظارت کنیم. من به شما گفتم، در حالی که شما حتی به آن فکر نمی کنید، ما شما را هدف قرار خواهیم داد.

پایان پیام / ص




این مقاله را در صفحه اول پیشنهاد دهید