تندرستی و نشاط

فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

به گزارش شفاف و به نقل از تایمز، دیدار حساس هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با شگفتی های زیادی همراه بود. فدراسیون جهانی فیفا اکنون اعلام کرده است که رویدادهای این دیدار را به طور کامل بررسی خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر نظر خود را درباره بازیکنان این دیدار اعلام خواهد کرد. بازیکنان تیم فوتبال آرژانتین به رفتار نادرست بازیکنان و مربیان و همچنین نقض قوانین و ایمنی بازی متهم می شوند.

این بازی در ضربات پنالتی در ورزشگاه لوسیل با نتیجه 4 بر 3 به سود آرژانتین به پایان رسید. پس از وقت قانونی و وقت اضافه بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

این بازی نیز به دلیل کارت های زرد مورد توجه است. پس از بازی، امیلیانو مارتینز بعداً از متیو انتقاد کرد و گفت: 10 دقیقه زمان از دست رفت، زیرا او می خواست بازی مساوی شود. حقیقت این است که او بدترین داور جام جهانی است.

لیونل مسی نیز با انتقاد از قاضی گفت: نمی دانم چطور با تو صحبت کنم چون جریمه می شوم. متأسفانه نمی توانم بیشتر در مورد دیدگاهم به شما بگویم. فیفا باید تجدید نظر کند انتخاب نکنید داور نتوانست انتظارات را برآورده کند.