سلامت و دانشمعرفی کسب و کار

قرص مگنی ول بهترین مکمل برای رفع گرفتگی عضلات

قرص مگنیفورت چیست و چه فوایدی دارد؟

قرص مگنیفورت به واسطه ترکیبات خود برای تقویت سلامت استخوان‌ها، کاهش علائم فشار خون بالا و افزایش سطح انرژی و عملکرد عضلات مصرف می‌شود. همینطور که می‌دانید مگنیفورت به عنوان یک مکمل غذایی شامل منیزیم، ویتامین B6 و ویتامین D است. به همین خاطر کپسول مگنیفورت با تامین نیازهای بدن به این ترکیبات مغذی باعث حفظ سلامت استخوان‌ها، تنظیم فشار خون و حتی کاهش علائم مسمومیت الکلی می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر از مگنی ول کلیک کنید.

Magniwell tablets are the best supplement to relieve muscle cramps

  • کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی با مگنیفورت
  • پشتیبانی از عملکرد عضلات با مگنیفورت
  • تقویت سیستم ایمنی با مگنیفورت
  • جذب و استفاده از کلسیم
  • حفظ سلامت استخوان
  • حفظ سلامت روانی
  • حفظ سلامت قلب

ترکیبات موثر کپسول مگنیفورت

کپسول مگنیفورت به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های غذایی در موارد کمبود منیزیم بدن و ویتامین‌های D3، K2، B1 و B6 است. همچنین کپسول مگنیفورت برای داشتن عضلات، استخوان و سیستم عصبی سالم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه ترکیبات فراورده مگنیفورت را به تفکیک توضیح داده‌ایم.

منیزیم

منیزیم به کار رفته در قرص مگنیفورت یکی از مواد معدنی بسیار حیاتی است که به صورت تقریبی در 300 واکنش بیوشیمیایی بدن نقش دارد. منیزیم موجود در مگنیفورت در جلوگیری از کلسیفیکاسیون (تجمع کلسیم در بافت) سرخرگ‌ها و در نتیجه سلامت قلب و عروق نقش بسیار مهمی دارد. این ترکیب از طریق افزایش تاثیر ویتامین D به جذب بیشتر کلسیم و در نهایت سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. علاوه بر آن مگنیفورت به واسطه دارا بودن مقادیر قابل توجهی از منیزیم می‌تواند در بهبود فعالیت عضلات و اعصاب، تولید انرژی، سم زدایی و هضم پروتئین موثر واقع شود. قرص مگنیفورت همچنین در عملکرد انتقال دهنده‌های عصبی مانند سروتونین نقش دارد.

ویتامین D3

ویتامین D3 مگنیفورت که به نام کلسیفرول نیز شناخته می‌شود، نقش مهمی در سلامت استخوان و مفاصل دارد. این ویتامین یکی از مهم‌ترین عوامل مورد نیاز برای جذب و استفاده از کلسیم بر سلامت استخوان و مفاصل است. ویتامین د3 به کار رفته در قرص مگنیفورت باعث افزایش جذب کلسیم از روده، تقویت استخوان‌ها و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با کمبود کلسیم می‌شود. همچنین این ویتامین نقش بسیار مهمی در فعالسازی سلول‌های استخوانی دارد و فرایند تشکیل استخوان جدید را تسریع می‌بخشد. دیگر فواید دریافت کافی ویتامین D3 با مصرف قرص مگنیفورت جلوگیری از بیماری‌های مفصلی مانند التهاب و تقویت سیستم ایمنی است.

ویتامین K2

K2 نقش مهمی در سلامت بدن به ویژه حفظ سلامت استخوان‌ها دارد. هر یک قرص مگنیفورت حاوی 50 میلی گرم ویتامین K2 است که برای ساختن و حفظ استخوان‌ها بسیار موثر است. ویتامین کا2 با فعال نمودن یک پروتئین در بدن به مواد معدنی کمک می‌کند تا به استخوان‌ها متصل شوند. طبق مطالعات انجام شده دریافت میزان مجاز ویتامین K2 توسط مصرف مگنیفورت تراکم استخوان را بهبود بخشیده و خطر شکستگی استخوان را کاهش می‌دهد.

ویتامین B1

تیامین یا ویتامین B1 به بهبود عملکرد سیستم عصبی، مغز، عضلات، قلب و بهبود جریان الکترولیت‌ها به داخل و خارج سلول‌های عضلانی و عصبی نقش دارد. از این رو گفته شده است که کمبود ویتامین B1 می‌تواند بسیاری از عملکردهای مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه جهت جلوگیری از بروز کمبود ویتامین ب 1 حتما به سراغ مکمل‌هایی مانند مگنیفورت بروید که دارای میزان کافی این ویتامین هستند.

ویتامین B6

آخرین ترکیب به کار رفته در قرص مگنیفورت ویتامین ب6 است. این ویتامین به ساخت انتقال دهنده‌های عصبی که پیام رسان‌های شیمیایی هستند در مغز کمک می‌کند. همچنین در تنظیم انرژی در مغز موثر بوده و می‌تواند از کاهش عملکرد شناختی و حتی زوال عقل جلوگیری نماید. از دیگر فواید این ویتامین می‌تواند به بهبود رشد مو، جلوگیری از ابتلا به سرطان، درمان علائم سندرم پیش از قاعدگی، بهبود حالت تهوع در دوران بارداری و حتی درمان کم خونی اشاره نمود.

کپسول مگنیفورت برای چیست ؟

آیا مصرف مگنیفورت برای بدنسازی موثر است؟

قرص مگنیفورت حاوی مقادیر قابل توجهی منیزیم است. این ترکیب در بدنسازی می‌تواند به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر بگذارد. در صورت مصرف مستقیم منیزیم به عنوان یک ماده پشتیبانی کننده عضلات به بهبود عملکرد و افزایش قدرت و استقامت عضلات کمک می‌کند. علاوه بر آن منیزیم موجود در کپسول مگنیفورت می‌تواند بهبودی در کاهش علائم خستگی عضلانی را به دنبال داشته باشد. در صورت مصرف غیر مستقیم نیز قرص مگنیفورت می‌تواند بهبود فرایند تولید انرژی و بهره‌وری سلولی را موجب شود.

مشخصات قرص مگنیفورت اصل

یکی از مواردی که در زمان خرید مگنیفورت یا هر مکمل دیگری باید به آن توجه کنید، بررسی دقیق مشخصات است. با بررسی این مشخصات می‌توانید از کیفیت و اثربخشی محصول ذکر شده یعنی کپسول مگنیفورت مطلع شوید و بهترین تصمیم را در خرید و مصرف مگنیفورت بگیرید.

  • فرم محصول به شکل کپسول مگنیفورت
  • نوع محفظه مگینفورت: قوطی
  • قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان

بررسی مشخصات عمومی مگنیفورت

  • کشور سازنده کپسول مگنیفورت: ایران
  • تولید کننده قرص مگنیفورت: آرین سلامت سینا

ویژگی های کپسول مگنیفورت هولیستیکا

  • مگنیفورت کمک به تنظیم فشار خون و قند خون و تنظیم ضربان قلب
  • مگنیفورت موثر در تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات
  • افزایش توده و استحکام استخوان‌ها با مگینفورت
  • کاهش دفعات و شدت انقباضات عضلانی دردناک
  • پیشگیری و کاهش حملات میگرن و سردرد
  • بهبود کرامپ های عضلانی با مگنیفورت
  • پیشگیری و بهبود دردهای نوروپاتیک
  • کاهش علایم مسمومیت الکلی

نحوه مصرف قرص مگنیفورت

کپسول مگنیفورت روزی 1 تا 2 عدد بعد از غذا میل شود.

کپسول مگنیفورت از محل خشک و در دمای 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

قرص مگینفورت دور از نور مستقیم نگهداری شود.

مگنیفورت دور از دسترس اطفال قرار دهید.

مصرف قرص مگنیفورت در دوران بارداری و شیردهی

تداخلات دارویی قرص مگنیفورت کدامند؟

ترکیبات مگنیفورت مقدار در هر کپسول مگنیفورت
منیزیم دریایی 150 میلی گرم المنتال
ویتامین B1 99 میلی گرم
ویتامین B6 20 میلی گرم
ویتامین D3 طبیعی فاقد لانولین 400 واحد
ویتامین K2 50 میلی گرم

آیا می‌توان از قرص مگنیفورت برای ریزش مو استفاده کرد؟

بله. به طور کلی مکمل‌های منیزیم باعث کاهش تکرر و شدت سردردهای میگرنی شده و از سردردهای میگرنی پیش از قاعدگی هم جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که مصرف کپسول مگنیفورت به دلیل داشتن منیزیم جهت درمان میگرن توصیه می‌شود.

آیا مکمل مگنیفورت برای دیسک کمر تاثیر دارد؟

آیا قرص مگنیفورت باعث لاغری می‌شود؟

در مورد رابطه مگنیفورت و لاغری باید بگوییم که قرص مگنیفورت باعث تسریع کاهش وزن نخواهد شد اما شما می‌توانید در دوران رژیم لاغری که جذب ریزمغذی‌ها در بدن کاهش می‌یابد، از مکمل مگنیفورت استفاده کنید.

آیا کپسول مگنیفورت را می توان همراه با مکمل های تغذیه ای دیگر مصرف کرد؟

بله. مصرف مکمل‌های غذایی در کنار کپسول مگنیفورت مانعی ندارد. اما بهتر است برای پیشگیری از بروز عوارض و تداخل دارویی مگنیفورت، دو ساعت بین مصرف مگنیفورت و دیگر مکمل‌های دارویی فاصله باشد.