نماد سایت ماه نیوز

قیمت انگشتر حدید هفت جلاله زنانه

اگر از علاقه‌مندان انگشتر حدید صینی اصل باشید احتمالا با نام حدید صینی آشنا هستید. حدید صینی چیست؟ حدید صینی به معنای حدید اصل است. دلیل استفاده از کلمه صینی به محدودیت‌های زبان عربی باز می‌گردد. نام اصلی این سنگ، حدید چینی است که به دلیل محدودیت در تلفظ حرف چ در زبان عربی، این نام به حدید صینی تغییر پیدا کرده است.

انگشتر نقره با سنگ حدید صینی اصل مانند سایر و زنانه دارای مدل‌های متنوعی است. تنوع مدل انگشتر‌ها چند دلیل عمده دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل تنوع در مدل‌های موجود، زنانه یا مردانه بودن آن‌ها است. اغلب دارای ظرافت بیشتری هستند. در طراحی مدلهای انگشتر سنگ حدید زنانه جدید تلاش می‌شود تا ظرح نهایی مفاهیمی مانند زیبایی و ظرافت را به بیننده القا کند. همچنین مدل های انگشتر حدید نقره مردانه صینی نیز دارای ویژگی‌های خاصی است که بتواند نظر آقایان را جلب نماید.

عکس انگشتر مردانه حدید صینی اصل

یکی دیگر از تفاوت‌های موجود در مدل‌ انگشتر حدید صینی اصل به تفاوت در ها باز می‌گردد. برخی از آنها دارای رکاب‌هایی پهن هستند. این در صورتی است که تعدادی از انواع انگشتر‌ زنانه حدید صینی نیز با رکاب‌های نقره ظریف و کوچک ساخته شده‌اند. برش یا تراش سنگ حدید یا هماتیت نیز از مواردی است که باعث بروز تنوع در انواع مدل های انگشتر مردانه حدید اصل و همچنین زنانه می‌شود. برای پوشش دهی سلایق همه علاقه‌مندئان به استفاده از این انگشتر زیبا و پرطرفدار، نگین‌هایی که تراش‌های بیشتری دارند در کنار نگین‌هایی که سطح صافی دارند و اثری از تراش‌های ظریف روی آن‌ها نیست، طراحی و روانه بازار شده‌اند.

سنگ حدید دارای خاصیت و فواید گوناگونی برای آقایان و خانم ها است که در اینجا به برخی از خواص انگشتر حدید اصل اشاره خواهیم کرد.

قیمت انگشتر‌ حدید اصل مردانه و زنانه موجود در بازار بسیار متفاوت است. علت این تفاوت قیمت به تفاوت در طراحی انگشتر‌ها باز می‌گردد. انگشتر‌های نقره حدید که دارای وزن بالا‌تری باشند، بدون شک قیمت خرید بیشتری نیز دارند. انگشتر‌هایی که در طراحی آن‌ها ظرافت بیشتری خرج شده باشد نیز دارای قیمت خرید بیشتری نسبت به نمونه های ساده‌تر خواهند بود.

برای بررسی قیمت و خرید انگشتر حدید مردانه و زنانه لازم است به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید. در صورتی که می‌خواهید از خواص و مزایای این سنگ بهره‌مند شوید باید اطمینان حاصل کنید که انگشتر خریداری شده نمونه اصلی سنگ حدید است. البته برای استعلام قیمت و خرید انگشتر حدید زنانه و مردانه می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین معتبر نیز مراجعه کنید. در این صورت نیز باید از کیفیت و اعتبار این فروشگاه‌ها اطمینان کسب کنید.

انگشتر هماتیت مردانه و زنانه یا همان حدید صینی مانند سایر انگشتر‌ها دارای مزایایی فراوان و مخصوص به خود است. البته تا کنون هیچ ایراد ثابت شده‌ای درباره سنگ حدید وجود نداشته است. برخی از افراد بر این باور هستند که بهتر است هنگام نماز خواندن این انگشتر را در دست نداشته باشند. باور دیگری نیز وجود دارد که انگشتر‌های حدید براق را حدید ماده و انگشتر‌های حدید مات را حدید نر نام‌گذاری می‌کند. البته این باور بیشتر جنبه خرافی دارد. در نهایت اگر قصد خرید اینترنتی انگشتر حدید مردانه و زنانه دارید میتوانید با مشاهده عکس انگشتر حدید زنانه و مردانه از قسمت لیست محصولات آن در قسمت بالای همین صفحه انگشتر نقره مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را با خیال راحت به صورت آنلاین انجاادعیه و اذکار در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. در زمان‌های بسیار دور، افراد برای رفع مشکلات خود به ادعیه متوسل می‌شدند و درکتاب‌های مشهوری همچون کافی شیخ کلینی دعاهای فراوانی معرفی شده که نجات دهنده‌ی انسان از سختی‌ها و فراز و نشیب های زندگی است. در گذشته‌ مرسوم بوده که دعاهای مفید را به روی  یا گردنبندی حک می‌کردند تا استفاده از آن راحت‌تر باشد و در تمام شرایط با فرد همراه باشد و بتواند از خواص آن بهره ببرد.

از جمله دعاهای مشهوری که همگان آن را می‌شناسند و با خواص آن آشنا هستند و ائمه نیز نگاه ویژه‌ای به آنها دارند عبارتند از :

هفت جلاله، یکی از دعاهای مشهور و پرکاربرد است که در اکثر توصیه‌های ائمه و بزرگان، قید شده که بهتر است بر روی سنگ حدید صینی حک شود.

متن حک شده روی انگشتر هفت جلاله چیست؟

این سه جمله  روی انگشتر حدید حک می‌شود.

پشت نگین این دو جمله حک می‌شود

سپس دور نگین این جمله حک می‌شود.

اگر عادت به استفاده از انگشتر یا گردنبند برای نگهداری ادعیه ندارید، ما به شما را معرفی می‌کنیم تا به هر صورتی که راغب هستید از آن استفاده کنید.

انگشتر هفت جلاله دارای فواید فراوانی است که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم.

اگر متن دعای هفت جلاله‌ی خود را بر طبق توصیه‌ی ائمه و بزرگان بر روی سنگ حدید حک کردید خوب است با روش‌های شارژ و پاکسازی این سنگ آشنا شوید.

نگین حدید اصل و طبیعی به این دلیل که دارای آهن زیاد است، خوب است که برای پاکسازی با آب شسته نشود و تنها در ظرف نمک قرار داده شود.

قیمت انگشتر هفت جلاله چقدر است؟

به همراه داشتن انگشتر هفت جلاله با چنین خواص و تاثیرات فوق العاده‌ای می‌تواند برای هر کسی مفید باشد؛ مخصوصا کسانی که از دشمن ترس دارند خوب است که برای محافظت از خود به دنیای ادعیه پناه ببرند  تا در سایه‌ی ایمن و مطمئن حق، اوقات خود را سپری کنند.

سایت با سال‌ها تجربه در زمینه شناخت و ارائه سنگ‌های زینتی و قیمتی، بهترین و اصیل‌ترین انگشتر هفت جلاله‌ی زنانه و انگشتر هفت جلاله مردانه را با تضمین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

انگشتر هفت جلاله ارزان در بازه قیمتی 472٫000 تومان و انگشتر هفت جلاله گران در بازه قیمتی 3٫250٫000 تومان قیمت گذاری می‌شود.

م دهید.

 

خروج از نسخه موبایل