عمومیمعرفی کسب و کار

قیمت باربری و اتوبار چقدر است؟

کارگران ماهر و نیروی متخصص باربری پرند با حساس بار از مهم‌ترین ویژگی‌ های این شرکت باربری است. تصور کنید می خواهید لوازم سنگینی همانند یخچال، بوفه و تلویزیون را جابه جا کنید. برای حمل این لوازم به نیروهایی با توان جسمی بالا و متخصص نیاز خواهید داشت. نیروهایی که بدون رساندن آسیب به لوازم و همین‌طور آسیب جسمی به خودشان وسایل منزل را به محیط‌های مختلف حمل کنند. علاوه بر این نیروهای خدماتی شرکت‌های باربری باید امانت دار و خوش برخورد بوده و از روحیه عمل بالایی برخوردار باشند تا بهترین سرویس را برای افراد ارائه کنند. پس تا اینجا دانستیم که بهترین شرکت باربری باید نیروهای ویژه‌ای داشته باشد تا خدمات را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود ارائه کند.

خودروهای حمل نقل شرکت باربری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پیش‌تر به اولین مولفه بهترین شرکت باربری یعنی نیروهای متخصص اشاره کردیم. دومین ویژگی بهترین شرکت‌ها، خودروهای حمل و نقل است. برخی از شرکت‌ها فقط نیروهای متخصص برای مشتریان ارائه می کنند و پیداکردن خودرو حمل و نقل و اتوبار بین شهری را به خود افراد می سپارند. در این صورت مجبور خواهید بود با شرکت دیگری در خصوص خودرو حمل و نقل قرارداد ببندید.

پس بهترین شرکت باربری شرکتی است که علاوه بر نیروهای خدماتی و کارگران ماهر، انواع خودروهای حمل و نقل نیز برای مشریان تدارک دیده باشد. معمولا نوع خودرو در این شرکت‌ها برحسب نوع لوازم، سنگینی و مسافت بین دو مقصد مشخص شده و خاور، کامیون و یا وانت به حمل لوازم اختصاص پیدا می کند. خود این خودروها باید به لوازم موردنیاز و امنتی برای حمل بار مجهز باشند تا به نیازهای مشتریان به بهترین نحو پاسخ دهند. علاوه براین لازم است راننده باتجربه و خبره‌ای نیز برای چنین خودروهایی تخصیص یابد تا بدون کوچک‌ترین آسیب لوازم از مبدا تا به مقصد حمل شده و در محل جدید قرار گیرد.

داشتن مجوز کار و عضویت در اتحادیه از دیگر ویژگی‌های بهترین شرکت باربری!

وقتی که بخواهید ارزشمندترین لوازم محل کار و یا منزل خود را به شرکت باربری بسپارید، باید درخصوص اعتبار این خدمات و امنیت آن اطمینان حاصل کنید. یکی از این موارد که به شما اطمینان خاطر خواهد داد، مجوز کار و همین‌طور عضویت در اتحادیه است.

شرکت‌های عضو اتحادیه علاوه بر اینکه خدمات بهتری برای مشتریان خود ارائه می کنند، از قیمت‌های مناسب‌تری نیز برخورداراند. در واقع قیمت خدمات باربری پرند با حساس بار برحسب تعرفه‌های اتحادیه مشخص شده و به افراد اعلام می گردد و خود شرکت نمی تواند ارقام دیگری برای حمل بار از یک مبدا تا مقصد مشخص دریافت کند.

به طور معمول هزینه حمل بار برحسب تعداد لوازم، سنگینی آن‌ها، نوع خودرو و تعداد نیروهای موردنیاز برای حمل بار و فاصله بین مبدا تا مقصد مشخص می گردد. برای مثال هزینه حمل بار برای مشتری الف همراه با بار سنگین و مقصد بیرون از شهر بسیار بیشتر از هزینه حمل بار برای مشتری الف با تعداد بار کمتر و با فاصله نزدیک از مبدا خواهد بود.

آیا بسته بندی نیز جزو خدمات شرکت باربری است؟

اولین کاری که پس از تصمیم گیری برای حمل اثاثیه صورت می گیرد، جمع و جور کردن وسایل و بسته بندی کردن آن‌ها است. شاید ترجیح دهید کار بسته بندی را به تنهایی خودتان به پایان برسانید اما اگر فرصت کافی برای این مراحل را ندارید و می خواهید بسته بندی با بالاترین سطح ایمنی انجام شود باید از خدمات شرکت‌ها کمک بگیرید.

برخی از شرکت‌ها خدمات بسته بندی اثاثیه را به در لیست خدمات خود ندارند و شما باید با شرکت دیگری برای حاضر کردن لوازم قرارداد ببندید، درحالیکه بهترین شرکت باربری خدمات بسته بندی را نیز به شما ارائه می کند. البته توجه داشته باشید که این خدمات معمولا جدا از حمل بار هستند و تنها در صورت درخواست مشتری به وی تعلق می گیرد.

شرکت‌هایی که خدمات بسته بندی لوازم را نیز بر عهده می گیرند تمامی وسایل موردنیاز برای آماده کردن بسته‌های اسباب و اثاثیه را نیز همراه با خود به محل می آورند. از جمله این لوازم می توان به جعبه‌های محکم و کارتن‌های مخصوص اسباب کشی، سلفون و کاورهای پلاستیکی، ضربه گیرد، روزنامه، چسب و … اشاره کرد.

بزرگ ترین اتوبار

اتوبار آمدبار بزرگترین و معتبرترین سایت باربری،اتوبار و حمل بار در تهران است که از سال 1384 کار خود را شروع کرده و در این مدت توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان را به دست بیاورد. در ابتدا، بسته بندی لوازم منزل در دستور کار شرکت قرار داشت؛ اما به مرور باربری و اتوبار نیز به شرکت اضافه شدند.

| مزایای درخواست باز آمدبار

شما با درخواست حمل بار از شرکت ما با شرکت مطمئن و معتبری روبه‌رو هستید که تمام نیازهای بسته بندی و حمل بار شما را رفع می کند. برای درخواست خودروی حمل و نقل یا بسته بندی لوازم منزل کافیست با شماره های ثبت شده در داخل وبسایت تماس گرفته و از خدمات بی نظیر بهره مند بشوید.

یکی از ویژگی های شرکت ما کارگر حمل بار و کارگر بسته بندی است که هزینه های حمل و نقل و اسباب کشی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد . کارگر بسته بندی لوازم منزل متخصص در امور بسته بندی اسباب و لوازم آماده ارائه خدمات بسته بندی ارزان لوازم و اثاثیه در کلیه مناطق تهران به شما عزیزان می باشد. کارگر ما با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات، در زمینه ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه جهت اسباب کشی منازل سلامت و سرعت در جابجایی اسباب و اثاثیه شما را تضمین می نماید.

اتوبار آمدبار یکی از چند اتوبار در تهران است که مجوز حرفه ای باربری و اتوبار را دارد ، شرکت هایی که هم مانند ما مجوز رسمی دارند قیمتی که اتحادیه باربری اعلام می کند را در حمل و نقل و اسباب کشی از مشتریان خود می گیرد و هر شرکتی که هزینه های زیادی از مشتری جهت اسباب کشی بگیرد مجوز رسمی ندارد.

وظایف شرکت باربری

ممکن است شما هم در برخی از موارد، هنگام حمل اثاثیه منزلتان با سهل انگاری شرکت باربری مواجه شده باشید. در این حالت باید بدانید که این شرکت گزینه مناسبی برای حمل اثاث خانه شما نیست. در واقع باید گفت این شرکت با وظیفه خود آشنا نیست و نسبت به هزینه و اسباب مشتری خود ارزشی قائل نیست. پیشنهاد ما این است که شما قبل از اینکه یک اتوبار را برای حمل اثاثیه منزل خود بگیرید، قابلیت‌ها و امکانات آن را بررسی کرده، در مورد چگونگی عملکرد آن تحقیق کنید. در ادامه می‌خواهیم وظایف یک شرکت باربری را برای شما معرفی کنیم:

  • اعلام هزینه باربری به صورت دقیق قبل از شروع کار

اعلام نکردن هزینه دقیق باربری قبل از شروع کار می‌تواند در پایان کار منجر به ایجاد هزینه‌های اضافی و حتی اختلافاتی بین شما و صاحب شرکت شود. هزینه باربری می‌تواند بر اساس مسافت منزل قدیمی تا منزل نو، تعداد طبقات آپارتمان، حجم باری که باید توسط شرکت حمل شود و دیگر موارد، متغیر باشد.

  • راهنمایی در مورد تعیین روز و زمان مناسب برای باربری

شرکت ارائه دهنده خدمات باربری، با توجه به تجربه‌ای که در زمینه باربری دارد، باید شما را در زمینه زمان و روز مناسب باربری راهنمایی کند. در حقیقت انتخاب روز و ساعت مناسب می‌تواند در کاهش هزینه‌های اسباب کشی و سهولت باربری نقش مهمی ایفا کند. برای مثال روزهای بارانی نه تنها به بسته بندی بار و اثاثیه منزل شما آسیب می‌زند بلکه حمل وسایل را نیز برای کارگران دشوار می‌کند. همچنین موارد دیگری مانند ساعات شلوغی، روزهای تعطیل و غیره باید از قبل مدنظر قرار گرفته شود. بنابراین یک شرکت باربری موظف است قبل از شروع کار توصیه‌های لازم در زمینه روز و زمان مناسب را برای انجام کار برای مشتری خود بیان کند.

  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری از جمله بسته بندی اثاثیه منزل، کارگر حمل بار و غیره

شاید بنظر برسد تنها خدمتی که یک شرکت باربری می‌تواند ارائه دهد، حمل بار می‌باشد. در حالی که علاوه‌بر حمل بار یک اتوبار می‌تواند خدماتی از جمله حمل بارهای خاص، مشاوره در چیدن وسایل جدید و غیره برای مشتریان خود ارائه دهد. حتی در مواردی نیز ممکن است باربری کارگر اثاث کشی را برای بسته بندی اثاثیه منزل به منزل قدیمی اعزام کند که خدمتی اضافی محسوب می‌شود و برای آن هزینه اضافی دریافت می‌کند.