استانی

لزوم ایجاد رضایت‌ در دانشجویان با ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش/ تولید اولیه 2 محصول دانش‌بنیان در سال 99 انجام شد

گروه خبرگزاری آنا در استان – مجتبی آزادیان؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان در تاریخ 2 نوامبر 1989 تاسیس شد و فعالیتهای دانشگاهی خود را در ترم دوم سال تحصیلی 1989-1990 با ثبت نام تقریباً 130 دانشجو در دو منطقه ترجمه انگلیسی و آموزش مقدماتی خانه اجاره ای آغاز کرد. مساحت حدود 700 متر مربع. ویژگی های لازم شروع شد.

همزمان با گسترش دانشگاه و رشد شعب جدید ، سعی در ساخت مجتمع دانشگاهی در مسیر آسیایی و مرحله اول آن در دهه فجر سال 1997 در كوچان كیلومتر انجام شد. 4 کیلومتر در زمینی به مساحت 15 هکتار آغاز شد. مشهد مارگ در یک ساختمان آموزشی 8000 متر مربعی.

فاز 2 (از آنجا که اکثر دانشجویان واحدهای غیربومی و خواهر هستند و ساختمان اجاره ای با کاربری مناسب در سطح شهر ندارند) ، ساخت خوابگاه مرکزی فاز 1 با ظرفیت 350 نفر در متراژ 2800 متر بعدی بود اولویت. در ژوئن 2001 ، با امکانات رفاهی مناسب آماده و عملیاتی شد. همزمان با ساخت خوابگاه ، ساخت ساختمان شهریه دفتر دانشگاه با زیربنای 2800 متر مربع در فاز 3 آغاز شد و سرانجام در دسامبر 2002 ، به پایان رسید و به بهره برداری رسید.

فاز 2 اتاق خواب مرکزی شماره 3 با ظرفیت 350 نفر و زیربنای 2800 متر مربع نیز احداث شد. سپس ، با پشتیبانی 2238 متر مربع مربع از پرستاران پرستاری و مامایی ، مدرسه 2200 متر مربع ساختمان سلف سرویس و مجموعه مدرسه سما (شامل سه مدرسه) ، 800 متر مربع و ساختمان تحقیقاتی و آموزشی دکتر جوانبخت فوریه ساخته شد و در فوریه 2007 با تاسیسات زیربنایی 1000 متر مربع به بهره برداری رسید.

در مرحله بعدی توسعه دانشگاه ، دانشکده م institutionsسسات انسانی با مساحت 63،632 متر مربع بود و با تاسیسات زیربنایی حدود 500 متر مربع عملیاتی شد.

با این ارائه ، خبرنگار خبرگزاری آنا با گلامرضا کاظمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1399 گفتگو کرد تا آخرین دستاوردها و فعالیت های واحد کوچن و اهداف ، برنامه ها ، مأموریت ها و چشم اندازهای 1400 ، رئیس سازمان دانشگاه ، که می توانید جزئیات آن را بخوانید.

آنا: شاخص ترین فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه کوچان در سال 1995 ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری چیست؟

کاظمی: برای ارائه و انتشار بسیاری از مقالات اعضای هیأت علمی در مجلات و ژورنالهایی با رتبه بندی Q1 و Q2 ، افزایش ثبت نام دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به سالهای گذشته ، زمینه را برای دانشجویان برای حرکت به سمت آموزش مبتنی بر مهارت ، تقویت و تقویت اعضای هیئت علمی آماده کنید. . برگزاری وبینارهای تخصصی مختلف در دانشگاهیان و کارکنان ، زمینه های مختلف و گروه های دانشگاهی با تشکیل کلاسها و کارگاههای مختلف ، تقویت و گسترش روابط بین سازمانی با سایر م institutionsسسات آموزش عالی و سایر شرکتهای خصوصی این شهر بخشی از فعالیتها و دستاوردهای این امر است. دانشگاه در سال 1399.

ایجاد “کارگاه تولید اساسی” برای ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده “سدیم ایزوکلروسیانوریت” ، بر اساس مرکز رشد “آساک شیمی گوستر”. بر اساس “استفاده صنعتی و صنعتی ، به ویژه در زمینه تحقیقات در سال 1399 توسط واحد فناوری مستقر در مرکز رشد ، یکی از فعالیتها و دستاوردهای واحد کوچان است.

آنا: ما 99 سال را صرف مبارزه با بیماری های ویروس کرونا و این ویروس کرده ایم. دستاوردها یا محصولات واحد شما در برابر این بیماری در این زمینه چیست؟

کاظمی: تولید مواد ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده سدیم دی کلرید و سیانور و غیره توسط شرکت دانش بونیان و واحد Asak Shim Goster Technol Unit G در غلظت های مختلف و عمومی ، بیمارستان و … در مرکز رشد این واحد دانشگاهی با مجوز ستاد بیماری های کوکان کرون . . چه کسی واقعاً به مردم شهر کمک کرد ، مقاله هایی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مورد روانشناسی ، علوم ، جامعه شناسی و پزشکی ، شیوع ویروس کرونا ، ضد عفونی مساجد و مدارس روستایی در شهر کوچان تعریف کرد و کارگاه های توانمندسازی مجازی را برای سایر ادارات و ارگان ها ترتیب داد. محصولات تولید شده با تاج سازگار است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان بلافاصله پس از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در شهر کوچان اقدام به مبارزه با ویروس کرد و نتایج و پاسخ خوبی برای کنترل بیماری داشت.

از مهمترین فعالیتها می توان به تشکیل بیش از 20 تیم بهداشتی برای گندزدایی مدارس کوچان و درگز ، فاروز ، شیروان ، چنان ، مشهد و روستاها ، مساجد ، خوابگاهها و سایر مراکز عمومی و تکمیل محلول ضد عفونی کننده با اقدامات آنها اشاره کرد. آماده سازی و توزیع بیش از 1000 بسته بهداشتی ، از جمله ماسک و ژل ضد عفونی کننده برای کارمندان ادارات ، دبیرستان ها و سایر شهروندان در مکان های مشخص شده و محلول های ضدعفونی کننده توسط اعضای هیئت علمی و استفاده شده در هنگام مبارزه با ویروس کرونا. بیماری.

آنا: با فرارسیدن سال 1400 و تأکید مقامات بر انتخاب دانشگاه آزاد به عنوان اولین انتخاب داوطلبان در سال 1404 ، چگونه و با چه سیاست ها و برنامه هایی باید به این هدف نزدیک شویم؟

کاظمی: این آموزش با نرم افزار کار نمی کند. برای رسیدن به این هدف ، لازم است تدابیری برای حل مشکلات و مشکلات اجتماعی از طریق بهبود کیفیت تدریس و تحقیقات ، به ویژه ایجاد رضایت بیشتر برای دانشجویان ، مانند روش تدریس و برنامه های درسی اعضای هیئت علمی ، اتخاذ شود.

با گذشت تقریباً چهار دهه از عمر دانشگاه آزاد اسلامی ، با تمام نقاط قوت موجود ، متأسفانه هنوز اشکالات و کاستی هایی در بنیانگذاری این مرکز بزرگ علمی وجود دارد که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد. اگر دانشگاه آزاد اسلامی می خواهد در بین دانشگاه های کشور و همچنین منطقه یک برند باشد و بتواند در جذب متقاضیان پذیرش در دانشگاه موفق شود ، باید مسیری طولانی را طی کند.

در این راستا ، هرم اعضای دانشجو به معلم باید بهبود یابد ، هرم نسبت دانش آموز به دانش آموز باید بهبود یابد ، سیستم آموزشی به صورت سازمان یافته و یکپارچه تقویت شود و رئیسان انحصار و تصمیم گیرندگان زمینه های فعالیت های تحقیقاتی ، فعالیت هایی که در سطح کارشناسی انجام می شود و تبدیل دانش به ثروت از نتیجه کار ، حفظ غرور اساتید و کارکنان اسلامی ، باید از نگرش ها و اقدامات جلوگیری شود و ساختار علمی باید تقویت شود. دانشگاه آزاد ، تقویت مالی و معیشتی اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ، تقویت و حمایت از دانشجویان و گسترش فرهنگ اطمینان در بین دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه به عنوان نخبگان و آینده پژوهان این مرز و بوم.

آنا: در زمینه آموزش ، برنامه شما برای ایجاد و افزایش تعداد دوره ها در 1400 واحد مربوطه چیست؟ آیا دوره های جدیدی در راه است؟

کاظمی: در طول سال 99 ، به دلیل امکانات فراوان موجود در واحد کوچان ، مناطق مختلفی به این استان ارائه شده است که امیدواریم با حمایت نهاد مرکزی دانشگاه محقق شود. با توجه به شیوع و شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب و وضعیت فعلی سطح تحصیلات دانشگاه ها و کاهش درآمد خانوار ، دانشگاه باید سعی کند شرایط لازم را برای جذب متقاضیان مورد نیاز فراهم کند. گذشته توسط تیمی از متخصصان اجرا شده است و تلاش می شود تا با بررسی و اعتبار سنجی رشته های محبوب ، این بستر فراهم شود.

شعبه کوچان درخواستهای زیادی را برای جذب و راه اندازی شعبات قابل اجرا به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط سازمان استانی و مرکزی ارائه داده است که تصویب اولیه برای راه اندازی چندین شعبه در این سطح را به صورت گسترده دریافت کرده است که به زودی اعلام خواهد شد. .

آنا: چه اتفاقات خوبی در سال 1400 در زمینه مدارس سما و آموزشگاه های مهارتی رخ خواهد داد؟

کاظمی: افتتاح خانه قرآن سما جهت ارائه خدمات و آموزه های قرآنی به همه شهروندان ، تأسیس پیش دبستانی پسرانه ، تأسیس آموزشگاه حرفه ای و حرفه ای دخترانه و پسرانه ، ارتقا College دانشکده سماع به لژ کالج و تملک دوره های جدید اتفاقات خوبی است که در سال 1400 اتفاق می افتد.

آنا: سال 1400 را با کدام اولویت و طرح جامع آغاز می کنید؟

کاظمی: در صورت امکان ، خدمات برای راهنمایی متقاضیان برای جذب هسته های فنی و واحدهای فنی و گرفتن مجوزها و معرفی دانشگاه به سمت تولید برخی از محصولات و رضایت بیشتر دانشجویان ، ارتقا the کیفیت آموزش و تحقیقات ، افزایش زمینه های محبوب ، برای استفاده بهینه و مطلوب از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی در زمینه تهیه ، توسعه زمینه همکاری دو جانبه بین صنعت و دانشگاه و ارتقا the معرفی امکانات و محصولات دانشگاه ، حمایت و پیشبرد اساتید. پروژه های صنعتی ، تلاش ها ما سعی خواهیم کرد کیفیت مقاله ها و پایان نامه ها را در دوره های تحصیلات تکمیلی بالا ببریم ، علم را به ثروت تبدیل کنیم و مقاله ها و نتایج مقاله ها را به محصولات تبدیل کنیم.

تلاش برای ارائه خدمات بهتر در زمینه های مختلف پژوهشی ، حمایت از کارآفرینان و ایده پردازان و تشکیل کارگاه های ویژه از طریق هزینه های تخصصی Technol و G Development و ارتباطات برای تبدیل ایده ها به عمل ، افزایش کلاس های فوق برنامه و راه اندازی کارگاه های تخصصی در بخشهای مختلف. مرکز توسعه و توسعه صنعت و دانشگاه دانشگاه برای تقویت قدرت علمی و عملی اساتید ، دانشجویان و کارمندان ، دعوت از صنعتگران و فارغ التحصیلان ماهر برای انتقال مهارت های فنی به صنعتگران ماهر و سایر دانشجویان ، ایجاد تعامل با کارخانه ها و صنایع. شهر و استان و مقدمه اولویت دیگر ایجاد اشتغال برای دانشجویان و ایجاد اشتغال و تأمین برخی از خواسته های اساتید در زمینه فعالیت های تحقیق علمی است که توسط آنها انجام می شود.

انتهای پیام / 4103/4062 /