استانی

لزوم ایجاد میز کار الکترونیک و دفاتر مجازی برای استادان دانشگاه‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند ، اعضای هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی مرند عضو این هیئت بودند که به ریاست رئیس دانشگاه محمدحسین صادقی ، هادیشهر و مدیر اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه های هالادیشهر و جلفا برگزار می شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ولسوالی مرند در این نشست گفت: “آموزش و پرورش در شرایط فعلی متوقف نخواهد شد. در عوض ، آموزش ترم بعدی به صورت ترکیبی مجازی و رو در رو انجام می شود.

صادقی گفت: “ارائه آموزش مجازی در شرایط بیماری کرونا بهترین و احتمالاً تنها راه حل است.” فعالیت های تحقیقاتی دانشگاهها بودند

وی افزود: مرداد فرصت مناسبی برای جذب دانش آموزان و برنامه ریزی دقیق و منظم برای برگزاری کلاس های دانشگاهی در ترم جدید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرند با تأکید بر لزوم ایجاد میز الکترونیکی و کاردانی مجازی برای اساتید و روسای بخش تصریح کرد: دانشجویان نباید از اساتید و روسای بخش جدا شوند و اساتید می توانند برای حل مشکلات آموزشی دانشجویان ، هزینه های دفتر مجازی ایجاد کنند. کاردان

فراهم آوردن تسهیلات به دانشجویان از طریق صندوق رفاه ، زیرساخت مناسب اینترنت ، بام ، دسترسی به ترم تابستان ، تأکید بر سلامت کارکنان ، نحوه جذب دانش آموزان براساس سوابق تحصیلی ، ثبت نام دانشجویان در ترم تابستان ، تشکیل کمیته ، تشکیل کمیته ، تشکیل کمیته از دیگر موضوعات مطرح شده توسط رئیس ولسوالی مرند در این جلسه ، تهیه الگوی فرهنگی جدید مبتنی بر نوآوری مجازی و شهریه درآمد مجازی و الگوی غیبت دانشجویی dell بود.

انتهای پیام / 4078/4062 /