استانی

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش‌‏آموزان به مراکز رشد و پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کاشمر ، سید محمد جواد موسوی رئیس حراست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر به همراه مسئولین دبستان های دخترانه و پسرانه. سامایی کشمیر دیدار و گفتگو کرد.

باید استعدادیابی شود و دانش آموزان به مراکز توسعه و تحقیقات معرفی شوند

در هر یک از این جلسات مدیران مدارس ابتدا گزارشی از وضعیت موجود و تعداد دانش آموزان، وضعیت کلاس های آنلاین و غیر حضوری و مشکلات مدارس با وجود بیماری عروق کرونا ویروس قلب ارائه کردند.

جواد موسوی همچنین از زحمات مسؤولان مدرسه در جذب حداکثری دانش آموز و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و فوق برنامه مدرسه تشکر کرد و گفت: استعداد شناسی و هدایت تحصیلی در مدارس پایه ایجاد می شود و اسلام بسیار مهم است. .


بیشتر بخوانید:

گسترش رشته های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در سال 1400


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با اشاره به تفاهم نامه این دانشگاه و یک موسسه آموزش زبان گفت: مدارس سما می توانند از این فرصت برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

وی راه اندازی مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی (TMC) در دانشگاه را فرصتی برای دانشجویان و خانواده هایشان برای برگزاری دوره های مهارتی و اخذ گواهینامه آموزشی معتبر و مهارتی از یک موسسه فنی و حرفه ای عنوان کرد. : من می پرسم. مدیران مدارس باید با توجه به استعداد، علایق و نیاز دانش آموزان خود برای استفاده از امکانات این مرکز هماهنگی لازم را انجام دهند.

باید استعدادیابی شود و دانش آموزان به مراکز توسعه و تحقیقات معرفی شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر ضمن تقدیر از فعالیت های فوق برنامه مدارس، امکان استفاده از امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و آزمایشگاهی این دانشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانشجویان علاقه مند به پژوهش و معرفی آنها در مرکز توسعه می تواند راه را برای توسعه بیشتر آنها هموار کند.

جاوید موسوی با یادآوری آغاز دوره دبیرستان هوانوردی گفت: نوجوانان علاقه مند به علوم پروازی می توانند از قسمت آموزش هواپیماهای مدل استفاده کرده و با اصول پرواز بیشتر آشنا شوند.

وی در پاسخ به درخواست مدیران مدارس مبنی بر افزایش کلاس ها و توسعه بخش پیش دبستانی از آنان خواست تا برنامه ای منطقی برای رسیدگی به هر یک از درخواست های خود در کمیته های مربوطه ارائه کنند.

انتهای پیام/4117/4062/