نماد سایت ماه نیوز

لیست قیمت انواع سایه بان برقی در تهران

سایبان برقی یکی از انواع سازه های سقفی می باشد که معمولا از جنس پارچه ای و یا پوششی فلزی ساخته می شود. از این محصولات  به عنوان سایبان یا پناهگاه برای محافظت در برابر شرایط مختلف جوی همانند آفتاب، برف، تگرگ، باران و … استفاده می کنند. از زمان های قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار رواج دارد و شما نمونه های مختلف از آن را می توانید در سردر فروشگاه ها، منازل، باغ ها و … مشاهده کنید، اما با پیشرفت تکنولوژي، سایبان های اتوماتیک یا همان سایبان برقی وارد بازار شده است.

در این نوع از سایبان ها دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن آن از نیروی مکانیکی همانند نیروی انسانی کمک بگیرید و با دکمه ریموت این محصولات به راحتی باز و بسته می شوند. سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند و آنها را در شکل، جنس و اندازه های مختلف می توانید بیابید.

سایبان باران و آفتاب گیر چیست ؟

سایبان برقی به دلیل اینکه کار را بسیار برای افراد آسان کرده است مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه شما می توانید نمونه های مختلف آن را در مکان های مختلف مشاهده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم که به بررسی دقیق تر این نمونه از محصولات بپردازیم و مفصل تر در رابطه با سایبان برقی و مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری صحبت کنیم .

شرکت دیجی صنعت چگونه محبوب شد

سایبان برقی نمونه ای از انواع سایبان ها است و به طور کلی ما دارای دو نوع سایبان  هستیم که عبارت است از :

همان طورکه از نام این محصولات پیدا است، برای استفاده از سایبان دستی نیاز به نیروی مکانیکی می باشد اما برای باز و بسته کردن سایبان های اتوماتیک یا برقی نیازی به نیرو نیست و با استفاده از ریموت مخصوص می توان که فرمان باز و یا بسته شدن آن را داد .

به طور کلی معمولا سایبان های برقی به سه صورت مورد بهره برداری می رسند که این موارد عبارت است از :

۱ ) به صورت تاشو و متصل به دیوار

۲ ) به صورت تاشو و متصل به بالای درب یا پنجره

۳ ) به صورت چتری

که باید با توجه به شرایط محیطی که قرار است در آن از سایبان  استفاده کنیم نوع مناسب را انتخاب کنیم .

تمامی سایبان  ها از دو بخش  سیستم برقی و پوشش متحرک ساخته شده اند، نحوه عملکرد این گونه از سایبان  ها به این صورت است که جریان برق متصل به یک موتور است و با ریموتی که در دست کاربر می باشد ارتباط دارد.

انواع سایبان ریموت کنترلی

سایبان ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از این موارد به گونه ای خاص طراحی شده اند و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند ، اگر بخواهیم مهم ترین نوع سایبان ها را نام ببریم :

۱ ) سایبان ثابت : قدیمی ترین نوع سایبان ، ثابت ها هستند. این نوع از محصولات روی  قاب یا قالب های چوبی و فلزی ثابت شده و نصب می شوند ، همان طور که از نام این محصولات پیدا است، اصلی ترین ویژگی که اینگونه سایبان ها دارند این است که امکان جمع شدن و یا انتقال به محیط دیگری در آنها وجود ندارد، به طوری که بر روی قاب خود جوش داده شده و به صورت دائمی به محل مورد نظر وصل شده اند.

این نوع بسیار محکم و با دوام است و در برابر باد شدید و یا برف و باران سنگین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد .

۲ ) سایبان متحرک : دسته دوم، سایبان متحرک است که برای باز و یا بسته کردن آنها باید از ریموت مخصوص  استفاده کرد و یا به صورت دستی آن را باز و بسته کرد. معمولا از این نوع در حیاط ها ، پارکینگ ها ، استخر ها استفاده می شود .

اصلی ترین ویژگی که این نوع از سایبان ها دارند این است که امکان تغییر زاویه در آنها موجود است. این دسته از سایبان ها خود نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت است از :

به همین دلایل است که این نوع سایبان امروزه بسیار محبوب است و بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

۳ ) سایبان چتری : این نوع از سایبان  ها نیز هم دارای نوع ثابت و متحرک هستند، برخی از نمونه های چتری ثابت در مکانی قرار می گیرند و فقط می توان جای آنها را عوض کرد ، اما نمونه های متحرک که خود دارای دو نوع دستی و اتوماتیک است، قابلیت باز و بسته شدن را نیز دارند.

از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از سایبان ها دارند می توان به سهولت در استفاده ، قابلت حمل اسان ، قابلیت شست و شو ، ضد حریق بودن و … اشاره کرد .

کاربرد های سایبان  برقی 

امروزه از سایبان برقی در اماکن مختلفی استفاده می شود ، به عنوان مثال در اماکن زیر از انواع مختلف سایبان برقی در سایز های مختلف می توان استفاده کرد  : حیاط منزل، سایبان پنجره های ساختمان، سایبان پارکینگ ها، سایبان کولرها، مجتمع های تجاری و اداری، سایبان درشکه، سایبان خودپرداز، کارخانه ها، تالار های پذیرایی و مجالس، سقف استخرها، مجتمع های بزرگ مسکونی، باغ ها، بالکن ها، منازل مسکونی و …

با توجه به اینکه تنوع سایبان های برقی بالا است، شما به راحتی در هر فضایی که بخواهید می توانید از این نوع سایبان استفاده کنید، اما معمولا به دلیل اینکه هزینه آن از نمونه دستی بالاتر است در محیط های کوچک از سایبان دستی و در فضا های بزرگ از نوع برقی استفاده می شود .

مزیت های استفاده از سایبان  های برقی

۱ ) نصب آسان : سایبان  های برقی به راحتی و در زمان کوتاهی نصب می شوند، البته با توجه به نوع و اندازه سایبان ممکن است که زمان مورد نیاز برای اجرای آن تغییر کند. اما به طور کلی بدون هیچ خرابی توسط کارشناسان مربوطه نصب می شوند.

۲ ) کنترل میزان نور آفتاب : نوع برقی این ویژگی را دارد که شما می توانید به راحتی تنظیم کنید که سایبان  چه مقدار باز و بسته شود یا به عبارتی تنظیم کنید که چه مقدار نور آفتاب به داخل فضا بتابد.

۳ ) آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب : سایبان  های برقی مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف جویی دارند که یکی از موارد آفتاب است، در مواقعی که افتاب شدید می تابد، این نوع از سایبان ها به خوبی می توانند مانع تابش آفتاب به محیط شوند .

۴ )‌ جلوگیری از رطوبت باران و برف : تمامی تجهیزاتی که در سایبان برقی استفاده می شود، ضد رطوبت و آب است، پس در زمان هایی که باران و برف می آيد و یا می خواهید سایبان را بشویید نگران خرابی آنها نباشید .

۵ ) گرم شدن شدید ناحیه تحت پوشش سایبان : سایبان ها نه تنها در زمان آفتاب بلکه در سرما نیز به کمک شما می آیند و می توانند به خوبی ناحیه تحت پوشش را در فصل های سرد سال، گرم نگه دارند .

۶ ) تنوع و گستردگی انواع و مدل : سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند، به طوری که شما برای هر محیط با سلیقه دلخواه خود می توانید که سایبان برقی را طراحی کنید .

۷ ) انطباق با شرایط : سایبان های برقی به خوبی با تمامی شرایط جوی سازگاری و انطباق دارند .

۸ ) امکان مدیریت سایبان از طریق ریموت کنترل : زمانی که شما از سایبان های برقی یا اتوماتیک استفاده می کنید دیگر نیاز نیست که به صورت دستی اقدام به باز و بسته کردن کنید و به راحتی با یک کلیک ساده روی ریموت کنترل مخصوص، دستور باز و یا بسته شدن سایبان را صادر می کنید .

۹ ) ایجاد هوا تا 20 درجه خنک تر در زیر سایبان : همان طور که در فصل سرما، سایبان می تواند محیط را گرم کند، در فصول گرم نیز زیر سایبان خنک تر می شود .

۱۰ ) ‌استفاده بیشتر از تهویه هوا : در فضایی که سایبان  برقی آن را پوشش داده است، به خوبی تهویه هوا صورت می گیرد .

۱۱ ) کاهش هزینه های تهویه هوا : به دلیل اینکه خود سایبان برقی تهویه را به خوبی انجام می دهد دیگر نیاز نیست اقدام لازم برای تهویه هوا را انجام دهید .

۱۲ ) عدم تغییر رنگ قالی ها و لوازم خانگی در اثر نور شدید خورشید : زمانی که از سایبان استفاده می کنید و مانع نفوذ افتاب شدید می شوید، لوازمی همانند قالی ها، لوازم خانگی و … دیگر با نور آفتاب آسیب نمی بینند .

۱۳ ) راحتی کودکان هنگام بازی در فضای باز : بدیهی است که نشستن زیر سایبان برای تمامی افراد به خصوص کودکان لذت بخش تر است .

۱۴ ) کاهش مصرف انرژی : زمانی که از سایبان برای محیط استفاده می کنید به صورت خودکار در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید .

خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری دیجی صنعت

مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری امروزه در تمامی شهر های مختلف کشور موجود است که شما به راحتی می توانید با مراجعه به این مراکز سایبان برقی مورد نیاز خود را برای محیط های مختلف همانند حیاط و مغازه در انواع مختلف تاشو، کشویی و یا چتری خریداری کنید.

قیمت سفارش بسته به شرکتی که در آن سفارش را ثبت کرده اید و همچنین اندازه و نوع سایبان متغیر است، پس تا قبل از نهایی شدن سفارش نمی توان که قیمتی را برای این محصولات مشخص کرد .

به طور کلی اگر بخواهیم مهم ترین مواردی که روی قیمت نهایی سایبان برقی تاثیر دارد را بیان کنیم :

۱ )  جنس پوشش

۲ ) کیفیت پروفیل آلومینیوم و پروفیل فلزی

۳ ) نوع سیستم الکتریکی

۴ ) اندازه سایبان

۵ ) شرکت نصب کننده

اگر که شما قصد خرید سایبان را دارید با مراجعه به مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری مخصوص و گرفتن مشاوره از کارشناسان مربوطه می توانید مناسب ترین نوع را با توجه به بودجه خود تهیه کنید. معمولا برای محیط های بزرگ همانند رستوران ها ، استخرها ، فروشگاه های بزرگ ، باغ تالارها ، ویلا های بزرگ و …  از نوع سایبان های برقی استفاده می شود، زیرا که قرار است فضای بزرگی را پوشش دهد و باز و بسته کردن آن کار آسانی نیست .

خروج از نسخه موبایل