بین المللی

لیندسی گراهام: استقرار بیش از 5 هزار گارد ملی در «واشنگتن» باعث افتخار است

سناتورهای جمهوریخواه از زمان اعتراض به دوازدهمین روز از قتل جورج فلوید سیاه پوست آمریکایی ، و واشنگتن واشنگتن D.C از عمل خارج شده اند. ظاهر نظامی گرفته شده است. در پایتخت ایالات متحده از ارتش پشتیبانی کرد.

سناتور جمهوریخواه ، لیندسی گراهام شنبه عصر شنبه در توئیت اظهار کرد که بیش از 5000 نگهبان ملی ایالات متحده برای محافظت از کنگره از خانه های خود فرار کرده اند. خدا خیرشان بدهد. “آنها افتخار می کنند.”

رویترز همچنین گزارش داد که تظاهرات بزرگی در پایتخت آمریکا در حال وقوع است که برخی از فعالان رسانه های اجتماعی خواستار حضور میلیون ها نفر در پایتخت آمریکا شدند. پیتر نیوزهایم ، رئیس پلیس واشنگتن به رسانه های محلی گفت که بسیاری از قسمت های شهر از اوایل شنبه بسته شده است. رسانه های محلی همچنین حضور هزاران نفر را در تظاهرات امروز پیش بینی کردند. (جزئیات بیشتر)

در روزهای اخیر ، ایالات متحده پس از انتشار یک افسر پلیس فیلم هایی از قتل های نژادپرستانه مردان سیاه پوست به صحنه اعتراض مشترک علیه نژادپرستی و خشونت پلیس تبدیل شده است.

دوشنبه گذشته فیلمی منتشر شد که در آن یک افسر سفیدپوست روی گردن مرد سیاه پوست زانو زده بود. این حادثه منجر به قتل مرد سیاه پوست به نام جورج فلوید شد.

انتهای پیام /