استانی

مؤمن باید اعمال و رفتار خود را با اولیای خدا تطبیق دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانجلی ، مراسم عزاداری حضرت فاتح مهران با حضور جمعی از سرپرستان ، اعضای هیئت مدیره ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرانجلی طبق پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجه الاسلام حماد اسدالله زاده ، امام جمعه خمین به عنوان سخنران مراسم گفت: مومن باید همیشه خود را مشاهده کند و اعمال و رفتار خود را با اولیای خدا منطبق کند.

وی گفت: این بیانیه ها به فرمانده پیامبر گرامی اسلام ویشواسو علی (ع) می گوید كه شیطان بر اساس همه راه هایی كه شما برای سعادت انسان می دانید پایان بدبختی ، قساوت و شرارت انسان را می داند.

اسدالله زاده در ادامه گفت: از نظر پیامبر گرامی اسلام ، برای سعادت و سعادت انسان ، فقط پذیرش ولایت امیرالم Moمنین کافی نیست و باید موانع خوشبختی شناسایی و برطرف شود و موانع همان شیطان برای مrsمنان است. “

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) تمام وجود ، اعتقاد و ثروت خود را صرف گشودن دست حضرت علی (ع) برای استفاده از ولایت کرده بود ، گفت: حضرت فاتح آنلاین زهرا ، بر آن آرامش را حفظ کنید ، نه تنها برای دفاع از شوهرش بلکه برای دفاع از او. امام او به کمک آمد و این دفاع دفاع از ولی و امام است که نمی توانند کاری انجام دهند.

امام جمعه شهر خمام افزود: اگر دست فرمانده مومن علی (ع) برای امام باز گذاشته شود ، مردم تا روز قیامت تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

اسدالله هزاره با اشاره به ویژگی های حضرت فاتح آنلاین (ص) خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام بارها در ستایش دخترش و آیات بسیاری مانند سوره دهار ، مانا ، اشودخیاران و ویوااد سخن گفته است. ح) در ستایش آمده اند.

وی افزود: پیامبر فرمود هرکس فاطمه را شکنجه کند ، من و رضایت فاطمه را شکنجه کرده رضایت من است.

انتهای پیام / 4117/4062 /