نماد سایت ماه نیوز

مجموعه مدیریت شهری در شهرداری موظف به ارائه برنامه‌های علمی برای کاهش و رفع مشکل ترافیک خیابان‌های مرکز استان است

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز استان چهارمحال وبختیاری، یوسف صادقی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در یکصد و شصت‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد افزود :مجموعه مدیریت شهری در شهرداری موظف به ارائه برنامه‌های علمی و عملیاتی و اختصاص بودجه لازم برای کاهش و رفع مشکل ترافیک خیابان‌های مرکز استان است

وی با انتقاد از ناهمگونی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری شهرکرد گفت : رعایت عدالت و تناسب، ضوابط قانونی و توجه به اولویت‌ها در تنظیم بودجه مدیریت شهری با هدف تسریع در روند تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات موجود مورد توجه قرار گیرد.

صادقی تصریح کرد: ایجاد تغییرات در بودجه شهرداری شهرکرد می‌تواند به استاندارد شدن سرانه‌های توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان مُنجر شود.

رئیس‌ کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تببین جایگاه شورای اسلامی برای مدیران استانی و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فاطمه بیگی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری به‌ویژه در شورای اسلامی مرکز استان درخواستها و مطالبات شهروندان را به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد اعلام کنند تا برای رفع آن اقدام شود.

46

خروج از نسخه موبایل