عمومیمعرفی کسب و کار

محدود شدن در اینستا چقدر طول میکشد؟

اینستاگرام چندین به روز رسانی انجام داده است و یکی از این به روز رسانی ها ایجاد محدودیت برای کاربرانی است که فعالیت هایی را در اینستاگرام انجام می دهند که قوانین اینستاگرام را نقض می کند یا حقوق سایر کاربران را نقض می کند.

محدودیت زیر در اینستاگرام از 24 ساعت شروع می شود و تا دوره تعیین شده توسط الگوریتم ادامه دارد. در ادامه این مطلب محدودیت های اینستاگرام، مدت زمان و دلایل ایجاد آن را برای شما دوستان عزیز توضیح خواهیم داد. آیا می خواهید فالوورهای جعلی بخرید؟ برای نصب اینستاگرام جدید به اپ ناب بپیوندید.

تعداد فالوورها را در اینستاگرام محدود کنید.

این الگوریتم یک هوش مصنوعی بسیار هوشمند است که تمامی رفتارها و فعالیت های کاربران را بررسی می کند و به راحتی هر یک از آنها را که خلاف قوانین اینستاگرام است تشخیص می دهد. اگر صفحه ای به عنوان صفحه نقض شناسایی شود، آن صفحه توسط الگوریتم بر اساس میزان تخلف جریمه می شود.

مدت زمانی که این صفحه محدودیت طول می کشد بر اساس زمان بین شکستن الگوریتم و یافتن آن است.

قبل از ورود به راه های رفع محدودیت های اینستاگرام، بهتر است با قوانین اینستاگرام و محدودیت هایی که در قسمت های مختلف اعمال می کند آشنا شوید.

اکانت ما در اینستاگرام ممکن است محدودیت هایی در مورد فعالیت های مختلف داشته باشد که یکی از مهم ترین محدودیت ها مربوط به تعداد فالوور اینستاگرام است.

نقض بعدی قوانین اینستاگرام منجر به شناسایی سریع‌تر و الگوریتم‌های شناسایی صفحه می‌شود. یکی از مهم ترین محدودیت هایی که این الگوریتم اعمال می کند، ردیابی حساب های جدید است.

اگر سایتی برای اشتراک محدود شده باشد، نمی تواند برای مدت زمانی که توسط الگوریتم تعیین می شود، در هیچ حساب کاربری مشترک شود.

به عنوان مثال، اگر فردی بیش از حد فالو کند، اینستاگرام او را به عنوان یک ربات می شناسد و حساب کاربری او را محدود می کند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، باید سعی کنید این محدودیت را کاهش داده و از بین ببرید.

در واقع، شما فقط می توانید 200 نفر را در روز دنبال کنید. و در صورت زیر پا گذاشتن این قانون، اکانت شما مسدود یا ریپورت می شود و باید از روش هایی برای حذف محدودیت فالو اینستاگرام استفاده کنید.

معمولاً، برای صفحاتی که برای اولین بار این قانون تعداد دنبال‌کننده را نقض می‌کنند، محدودیت بعدی 24 ساعت است. بنابراین تعداد لایک های شما نیز کاهش می یابد و به طور کلی نرخ تعامل صفحه به شدت کاهش می یابد.

در برخی موارد، اگر اغلب از این محدودیت رنج می برید، ممکن است روش های دیگر رفع محدودیت فالوور در اینستاگرام موثر نباشد و صفحه شما ریپورت شود.

راه های حذف محدودیت فالوور اینستاگرام

وقتی اینستاگرام تعداد زیادی صفحه را که صفحه شما را دنبال می کنند می بیند، فرض می کند که یک ربات صفحه شما را مدیریت می کند. به همین دلیل سایت را محدود می کند.

راه حل های موثر برای غلبه بر این محدودیت:

1- عدم فعالیت در اینستاگرام

اولین و ساده ترین راه این است که برای مدت کوتاهی در سایت غیر فعال باشید که به طور خودکار بلوک را حذف می کند. معمولاً زمانی که بسیاری از صفحات دیگر را فالو می کنید، اینستاگرام شما را مسدود می کند. در این مواقع اگر 1 روز تا 1 هفته به سایت خود مراجعه نکنید، بلاک به صورت خودکار حذف می شود.

2- درخواست اندازه گیری صفحه

گاهی اوقات شخصی که صفحه اش مسدود است نمی تواند صبر کند و مجبور است از روش های دیگری برای حل سریع مشکل استفاده کند. برای اینکه اینستاگرام بداند ربات نیستید، باید درخواست بررسی صفحه را بدهید تا متوجه شود اشتباه کرده است و صفحه را برگرداند.

هنگامی که صفحه ای مسدود می شود، پیامی با عنوان “Action Blacked” روی صفحه ظاهر می شود. دو گزینه و یک عنوان در زیر این پیام وجود دارد، لطفا آن را نادیده بگیرید. با انتخاب گزینه “Tell Me” می توانید در اینستاگرام درخواست بررسی کنید. وقتی این گزینه را انتخاب می کنید، اینستاگرام متوجه می شود که شما یک ربات نیستید.

3- با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

این روش یکی از کاربردی ترین روش های حذف محدودیت زیر در اینستاگرام به حساب می آید. البته می توانید به راحتی با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و درخواست خود را ارسال کنید.

در این قسمت باید به تنظیمات رفته و بین گزینه ها بر روی help بزنید.

در مرحله بعد، به صفحه ای هدایت می شوید که گزینه هایی برای ارسال درخواست و حل مشکل دارد. در میان آنها، گزینه “گزارش مشکل” را کلیک کنید. سپس دوباره بر روی گزینه “گزارش مشکل” کلیک کنید. در این مرحله گزارش را بنویسید و گزینه Submit را انتخاب کنید.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم چند راهکار مهم برای حذف محدودیت فالوور در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی دارید، لطفاً آن را به اشتراک بگذارید. با ما و سایر دوستان اگر نمی دانید چگونه از طریق گوگل به اکانت اینستاگرام من دسترسی پیدا کنید، این مقاله برای شما مفید است. همچنین پاسخگوی سوالات شما در مورد خرید فالوور اینستاگرام هستیم.