اقتصادی

محسنی اژه‌ای: فرآیند صدور مجوزهای مورد نیاز فعالان اقتصادی تسریع شود

رئیس قوه قضائیه گفت: در موردی که دستگاهی ملزم به صدور مجوز به تولیدکنندگان است ، مجوز باید تسریع شود و اگر فردی شرایط صدور مجوز را دارد نباید در پیچ و خم اداری گیر کند. اجازه دهید وارد شویم و از دیدگاه خود تحقیق کنیم.

به گزارش ماه نیوز ، AJE حجت الاسلام والمسلمین محسنی امروز 8 آنلاین در سفر به قزوین برای دیدار با فعالان اقتصادی ، تولیدکنندگان و کارآفرینان: «اگر در جنگ اقتصادی هستیم ، باید شرایط آن را بپذیریم ، باید در جنگ کار کنیم. به

وی گفت: افسران باید یک سری ابزار طراحی کنند و طیف وسیعی از ابزارهای سربازان جنگ اقتصادی را که تولیدکنندگان و کارگران اقتصادی مشابه هستند مشاهده کنند تا در این جنگ پیروز شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در مواردی که لازم است مجوز دستگاه صادر شود ، روند صدور مجوز باید تسریع شود و اگر فردی شرایط صدور مجوز را دارد ، نباید در پیچ و خم اداری گرفتار شود. دستگاه های مختلف نظارت را از دیدگاه خود بررسی کنید.

اژه ای افزود: اگر در مورد موضوعاتی مانند مالیات ، نقل و انتقال ، بانک و غیره اختلافی وجود داشته باشد ، باید کارگروه های مشترکی در قوه قضائیه تشکیل شود و مسائل را یکی یکی حل کنیم و پرونده قضایی نباید از خراش ، اما باید تلاش کرد. “مشکل را در کار گروهی با تشکیل پرونده حل کنید.

وی گفت: باید از حداکثر ظرفیت کلاس ها و بخش خصوصی برای حل مشکلات استفاده کرد ، اما اگر مشکل حل نشود و در نهایت پرونده ای تشکیل شود ، باید با کمک طبقات و بخش خصوصی و مردم برای صلح و سازش تلاش کرد. . “حل نشد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از همان ابتدای پیوستن به قوه قضائیه کارگروهی را تشکیل دادیم تا ببینیم افرادی که در اداره های مختلف قوه قضائیه هستند چه مشکلاتی دارند و سعی می کنیم هر مشکلی را که به ما مربوط می شود برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد که ما توانستیم 95 درصد دستورالعمل ها را الکترونیکی کنیم و بسیاری از درخواست های ما روی کاغذ نبود. ما این کار را کردیم ، ما از نمایندگان مجلس می خواهیم به ما در اصلاح این قانون کمک کنند ، زیرا در بسیاری از موارد ما می توانیم. مشکلات را با هماهنگی حل کنید.

انتهای پیام