استانی

مدعیان آزادی حقوق بشر را نقض می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، بسیج در بیانیه ای ضمن تایید تحریم حجاب و نماز در فرانسه ، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: “برنامه هایی برای ممنوعیت حجاب و نماز در داخل چند روز پیش وجود دارد.” دانشگاههای فرانسه تأیید و اعلامیه توسط این کشور. این تصمیم زمانی اتخاذ شد که حدود 6 میلیون مسلمان در فرانسه زندگی می کنند و در اسلام اجرای فرایض دینی از جمله نماز و رعایت حجاب یک ضرورت تلقی می شود و مسلمانان موظف به این کار هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: “اکنون برای هرگونه تفكر آزاد و مستقل ، صرف نظر از مذهب و عقیده ، این سال مطرح می شود كه كدام كشور كه ​​بر حقوق بشر اصرار ورزیده و خود را رهبر و مدعی آزادی می داند ، بیشترین تلاش را خواهد كرد؟ “. اصول اساسی مذهبی.” از بخش عمده ای از جمعیت کشور شما جلوگیری می کند؟ علاوه بر این ، این کشور و دیگر کشورهای دروغین مدعی حقوق بشر نه تنها بوی آزادی می دهند ؛ ، لاتانو ، آنها در تلاشند عقاید ضد حقوق بشر خود را با زور در جهان تثبیت کنند!

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ، این عمل گرانبها فرانسه را در سایه آموزه های الهام بخش آزادی واقعی حقوق بشر اسلامی محكوم می كنند. اسلام برای دنیا.

انتهای پیام / 4121/4062 /