استانی

مسائل و دغدغه‌ دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی به‌زودی حل می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سید محمد بطحایی، مهمترین مزیت رقابتی در دومین روز و در اختتامیه نشست معاونان آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. مدارس سما وی از مزایای ظرفیت بسیار بالای امکانات و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و خطاب به معاونین گفت: شما مدیران در کنار این مزایا به دنبال مزیت های رقابتی دیگر مدارس خود باشید.

وی عواملی همچون ارتقای صلاحیت مدیران، ارتقای صلاحیت معلمان، ارتقای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تاسیس مدارس را قطعه ای از پازل ارتقای کیفی مدارس دانست. کنترل کیفیت و نظارت بر مدارس و غیره (ادامه مطلب)

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی. همانطور که قبلاً طهرانچی بیان کرد: به همین ترتیب برنامه ریزی می کند، بنابراین باید برنامه های خود را بازتعریف کنیم. و فعالیت های مربوط به این سند.

به زودی به مشکلات و دغدغه های شعب مهارت و کارآفرینی رسیدگی خواهد شد

بطحایی افزود: معاونت آموزش دولتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی دارای دو گروه آموزشگاه به نام های «سما» و گروه دانشکده مهارت و مهارت است. کارآفرینی به آن «معاونت آموزش فنی حرفه ای، مهارتی و کربن» می گویند. در گروه آموزشگاهی کلیه امور بر عهده معاونت های آموزش عمومی و مهارتی استان ها است و در دانشکده مهارت روند کار همانند معاونت های موضوعی دانشگاه آزاد اسلامی است. به زودی با همکاری معاونت هماهنگی و معاونت مهارت بخشنامه ای برای رسیدگی به مسائل و دغدغه های ناشی از حوزه نیروی انسانی صادر خواهیم کرد. در مشاغل جدید، زمان لازم است تا بتوان بر کاستی های احتمالی غلبه کرد.

با احتساب اشراف و تسلط بر آئین نامه ها و ضوابط صادره، تسلط بر اشراف متخصص و همه جوانب کار به معنای قدرت مدیران بر لزوم مطالعه بهترین اسناد است. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیسند اسلامی شدن دانشگاه، سند تحول آموزش و پرورش و برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه و از اقدام به عنوان فرآیند ارتقای کیفیت یاد شده است.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه کیفیت را «تطبیق خدمات و محصولات با نیاز بازار» عنوان کرد و گفت: مهمترین معیار کیفیت برای ما موفقیت است. در حوزه مدارس نیز راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای کیفی بوده است. زیرا بهبود کیفیت کمی بهبود را با خود به همراه دارد.

ضرورت ایجاد مدارس با کیفیت و در خور نام و افتخار دانشگاه آزاد اسلامی و خودداری از راه اندازی مدارس بی کیفیت از دیگر مواردی بود که معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست معاونان بر آن تاکید کرد.

به زودی به مشکلات و دغدغه های شعب مهارت و کارآفرینی رسیدگی خواهد شد

به گزارش آنا، کمیسیون «بررسی موانع و چالش های راه اندازی مدارس مهارت و کارآفرینی»، «ساماندهی نیروی انسانی و ساماندهی واحدهای آموزشی»، «ساماندهی نیروی انسانی و ساماندهی واحدهای آموزشی»، در دومین روز از اجلاس معاونان آموزش عمومی و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی، «بررسی موانع و چالش های راه اندازی مدارس مهارتی و کارآفرینی». تقویم اجرایی آنلاین 1401 و «سماع ماهارات» تشکیل شد و معاونان آموزش عمومی و مهارتی شرکت کردند و در مورد موضوعات مرتبط به تبادل نظر پرداختند.

جلسه عمومی از سوی فضای مجازی با حضور مدیران ستادی به منظور تشریح و طرح سوالات در خصوص کنترل و نظارت کیفی مدارس، بخش های اداری و مالی، نیروی انسانی و نظام پرداخت برگزار شد.

نشست معاونان آموزش عمومی و مهارت های استان ها با هدف تبیین سیاست های معاونت آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و اندیشیدن در راهبرد کار در مشهد الرضا برگزار شد.

انتهای پیام/4121/4062/