عمومیمعرفی کسب و کار

مشکلات احتمالی با منبع فشار

استخر یک زهکش مصنوعی است که در داخل آن مقدار زیادی آب وجود دارد و برای مصارف مختلفی استفاده می شود: شنا و ورزش، زیباسازی فضا، ورزش و تفریح. در واقع ساخت استخر در مکان های مختلف از دیرباز در کشور ما و سایر کشورهای جهان مرسوم بوده است اما در حال حاضر از تجهیزات داخل استخر استفاده می شود که شرایط بهتری را برای استفاده از این تجهیزات فراهم می کند. استخر.

به این ابزارها ابزار استخری گفته می شود که انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کار خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تجهیزات حوضچه برای انواع گونه های حوضچه استفاده می شود، اما برخی دیگر فقط برای یک نوع استخر عمومی، خانگی، پرورش ماهی یا صنعتی استفاده می شوند.

تجهیزات استخر چیست؟

تجهیزات و ملزومات استخر معمولاً به نوعی از تجهیزات و لوازمی گفته می شود که از آنها برای تصفیه آب، تصفیه آب استخر، تصفیه آب، گرمایش آب استخر و غیره استفاده می شود. همه این ابزارها برای اهداف مختلفی استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم (مهمترین انواع تجهیزات استخری).

پمپ های ابارا محصولات استاندارد هستند. ابارا طیف گسترده ای از پمپ ها را ارائه می دهد که نیازهای مختلف را برآورده می کند مانند پمپ های آبرا برای تامین آب و زهکشی در زندگی روزمره و پمپ های مختلف آبارا برای جابجایی مایعات مورد استفاده در کارخانه ها. پمپ ابارا از ایجاد محیط زندگی راحت و توسعه صنعتی پشتیبانی می کند.

نقاط قوت پمپ ابارا

Ibarra Pumps از طریق محصولات و خدمات خود بهترین راه حل را برای هر برنامه و هر موقعیتی ارائه می دهد. مجموعه پمپ آبارا دارای طیف گسترده ای از پمپ ها و سیستم ها برای کاربردهای عمومی تا حرفه ای است.

پمپ های سطحی

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله آب تمیز، آب صنعتی، فاضلاب و مایعات خاص مناسب است.

پمپ روکار ابارا مدل CB

ویژگی ها و مزایا

سطوح بالای عملکرد با طراحی پیشرفته

بهره وری بالا

کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر منجر به برق کمتر مورد نیاز می شود

بهبود عملکرد مکش

・ همزمان با اعمال سرعت بالاتر، NPSH-R را کاهش دهید

・قدرت مکش بالا حتی در دبی بالا با پمپ Ebara تضمین می شود.

・ برای کاهش کاویتاسیون در پمپ Ebara

پمپ ابارا سطحی مدل CB

پمپ شناور

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای آب تمیز (چاه عمیق، تامین آب، جذب آب) و فاضلاب (آب باران، فاضلاب، فاضلاب و غیره) مناسب هستند.

واحدهای پمپ تقویت شده

بوستر پمپ ابارا از شبکه اصلی آب یا مخازن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کند. حجم آب عرضه شده را می توان با توجه به حجم آب مصرفی کنترل کرد.

پمپ سفارشی

سیستم های مرتبط با انرژی، سیستم های تامین آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی رودخانه ها، سیستم های آبیاری و غیره به پمپ های با راندمان بالا نیاز دارند که برای مدت طولانی به طور پایدار کار کنند. EBARA چنین پمپ هایی را به مکان های مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.

پمپ بلوط

برای بیش از 40 سال، فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، بازیگر اصلی در فناوری های حمل و نقل و مدیریت ارزشمندترین منبع ما، آب بوده است. پمپ‌های داب راه‌حل‌های فن‌آوری قابل اعتماد و کارآمدی را ارائه می‌کنند، بهینه‌سازی مصرف انرژی در خدمات ساختمان‌های مسکونی، خدمات ساختمان تجاری، کشاورزی و کاربردهای آبیاری. برای نصب این محصول از تجهیزاتی مانند هیوندای دو فلزی استفاده شده است.

مراقبت های آینده با پمپ داب

Pump Dub مردم را در مرکز هر اقدام، استراتژی و برنامه توسعه قرار می دهد. شرکت پمپ داب معتقد است که حفاظت از محیط زیست نه تنها با محصولات دوستدار محیط زیست بلکه بیش از هر چیز با افراد مسئول امکان پذیر است.

بنابراین، PumpDub تلاش می‌کند تا محصولاتی با انرژی کارآمد ارائه دهد، روی پروژه‌هایی با اثرات زیست‌محیطی کم کار کند، شرکای اخلاقی و تامین‌کننده‌ها را انتخاب کند، و شیوه‌های سبز را برای افزایش آگاهی در میان همه افرادی که پمپ در سینک کار می‌کنند، اجرا کند.

شرکت پمپ دوب با آغاز حتی پیش پاافتاده ترین فعالیت های روزانه در داخل و خارج از مجموعه همواره در جهت کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست تلاش کرده است. این فقط در مورد عملکرد یا ویژگی های فنی صحبت نمی کند یا اینکه دوبله بهتر از رقبا است. یک شرکت پمپ دوبل واقعا باید با مردم شروع کند. از طرف کاربران، و اگر چیزی ارائه دهد که زندگی آنها را ساده یا بهبود بخشد، آنها دوست دارند ما را دنبال کنند.

شاید ندانید که چگونه از زودپز استفاده کنید. همانطور که آب تحت فشار از چاه به چاه پمپ می شود، هوای چاه را تا سطح از پیش تعیین شده، معمولاً 40 تا 60 پوند بر اینچ مربع (psi) فشرده می کند. وقتی کسی شیر آب را باز می کند، فشار هوا در مخزن آب را از طریق خط آب وارد می کند تا زمانی که فشار به فشار فعال سازی از پیش تعیین شده، معمولاً 20 تا 40 psi کاهش یابد.

این به پمپ آب می گوید که روشن شود و سپس آب تحت فشار به داخل خانه و آبنما ریخته می شود. هنگامی که شیر بسته می شود، فشار افزایش می یابد تا زمانی که به سطح بسته شدن از پیش تعیین شده بازگردد. مقدار آب تامین شده توسط مخزن فشار بین زمان توقف پمپ و شروع مجدد آن تخلیه نامیده می شود.

مشکلات منبع فشار

منبع تعیین شده و سرعت تخلیه بستگی به مقدار آبی دارد که پمپ می تواند در 1 تا 2 دقیقه به داخل خانه بکشد. برخی کمتر از 10 گالن فشار دارند و برخی دیگر بیش از 200 گالن. متداول ترین مخزن فشار مسکونی 44 گالن دارد و سرعت جریان آن حدود 16 گالن است.

نمایندگی منابع تحت فشار نخبگان در ایران

مشکلات احتمالی با منبع فشار

مسائل مربوط به منبع تحت فشار

منبع فشار مهم است زیرا فشار آب را در یک سطح ثابت نگه می دارد. منبع تحت فشار نیز با جداسازی آب و هوا کمک می کند. و این باعث می شود پمپ به سرعت نسوزد. اگر چاه شما دارای یک پمپ شناور است، تشخیص اینکه آیا پمپ کار می کند یا نه دشوار است. این پمپ ها اغلب دارای یک سوئیچ رله هستند که وقتی می خواهید پمپ را فعال کنید روشن و خاموش می شود و صدای کلیک آن را می شنوید.