نماد سایت ماه نیوز

معرفی بهترین عطرهای برند مارلی

پارفومز د مارلی جزو برندهای محبوب و برتر عطرسازی در فرانسه است که فعالیت خود را از سال 2009 شروع کرد. هرچند این برند سابقه طولانی در تولیدات خود ندارد، اما در همین مدت کوتاه 11 ساله هم به خوبی توانسته است تا جایگاه مناسبی برای عطرهای مختلف زنانه و مردانه خود در این بازار گسترده و پرطرفدار پیدا کند. کمپانی پارفومز د مارلی با نهایت خلاقیت و جسارت خود سعی در تولید عطرهایی مدرن اما با حال و هوای اروپای قرن 18 را داشت و تاحد قابل توجهی هم در این زمینه موفق شد. فروش چشمگیر و داشتن طرفداران فراوان،‌ مهر تاییدی بر فعالیت‌های مثبت این برند فرانسوی بوده است. در ادامه این مقاله، با پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین‌های مردانه و زنانه پارفومز د مارلی،‌ بیشتر آشنا می‌شویم.

خرید عطر اورجینال پارفومز د مارلی

رایحه های پارفومز د مارلی برند جذابی است که اکثر طرفداران عطر های مارک و لاکچری آن را میشناسند.
قیمت عطرهای پارفومز د مارلی باتوجه به رایحه شرقی و ماندگاری رضایتبخش مطلوب است. اگر شما خانومی هستید که دوست دارید تا از عطر مارلی در استایل خود استفاده کنید و یا دوست دارید همسرتان را در روز زادروزش با ادکلن مارلی سوپرایز کنید اما به اندازه کافی بودجه برای پرداخت قیمت عطر مارلی اصل ندارید ،اصلا ناامید نشوید با استفاده از از فروشگاه آریانا ،شما نیز میتوانید صاحب ادکلن مارلی شوید. عطرهای فروشگاه آریانا تا 99 درصد مشابه رایحه ادکلن های اورجینال هستند.

گودولفین از سال 2012 به عنوان یک عطر معتدل به بازار آمد که البته اعتدال آن کمی به سمت شیرینی سنگینی می‌کند. از این رو، شاید بتواند گفت که روزهای خنک پاییزی و زمستانی یا حتی اولین روزهای بهار، زمان مناسب‌تری برای استفاده از این عطر هستند. رایحه چرمی و شیک گودولفین باعث شده است که شما به‌راحتی نتوانید از کنار آن بگذرید و ترجیح بدهید تا برای به رخ کشیدن حسن سلیقه خود در مراسم و مناسبت‌های خاص، از این عطر جادویی کمک بگیرید و به‌خوبی در میان جمع بدرخشید. تنوع روایحی که در گودولفین وجود دارد، آن را به عطری مناسب برای افراد سخت‌پسند و با سلیقه‌های متفاوت تبدیل کرده است. شما می‌توانید در ساعت‌های مختلف استفاده از گودولفین، تجربه لذت بردن از روایح دل‌انگیزی مانند میوه‌ها، زنبق، رز، سدر، چرم، وانیل، یاس، کهربا، سرو، آویشن و حتی چای را در کنار رایحه دل‌فریب چرم داشته باشید!

پارفومز د مارلی گالووی یا گلووی، عطری مرکباتی معطر و خنک برای افراد کلاسیک و شیک‌پوش است. این عطر از 6 رایحه ساده تشکیل شده است اما شگفتی ترکیب این روایح در 3 نت مختلف، گالووی را به یک عطر مرموز و پرطرفدار تبدیل کرده است. گالووی در نت آغازین خود، شما را با ترکیب روایح مرکباتی به همراه فلفل، سورپرایز می‌کند. در نت میانی، رایحه شکوفه پرتقال و زنبق را به گوش‌تان می‌رساند و در نهایت هم نت پایانی‌‌اش را با ترکیب ساده مشک و کهربا تمام می‌کند تا شما هیچ‌وقت نتوانید از بوییدن و لذت بردن از آن سیر بشوید!

رایحه خاص و انرژی‌بخش گلووی، این عطر را به عطری مناسب برای استفاده در مهمانی‌های خاص یا قرارهای عاشقانه بدل کرده است. به‌طور حتم، بازخورد خوبی که شما همیشه با استفاده از این عطر از اطرافیان خود می‌گیرید، یکی از بزرگ‌ترین دلایل انتخاب دوباره و چندباره گالووی برای‌تان خواهد بود. شاید جالب باشد بدانید که این عطر که از سال 2014 وارد بازار شده، ‌همواره در لیست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای خنک مردانه قرار داشته است.

عطری مردانه با طبعی گرم است ،که در سال 2011 توسط برند پارفومز د مارلی ارائه شد. ادکلن پگاسوس بسیار پر بازخورد بر پایه وانیل و بادام که پخش و ماندگاری بسیار خوبی دارد. این ادکلن بسیار پرطرفدار است . برای اطلاع از قیمت ادکلن پگاسوس به کلکسیون عطر پارفومز د مارلی وب سایت عطرگون مراجعه فرمایید.

،عطری با طبع خنک که در سال 2014 وارد بازار عطر و ادکلن شد. اگر نیاز به ادکلنی دارید که هر روز از آن استفاده کنید و هر روز حس شادابی و لذت را برای شما داشته باشد بی شک ادکلن مارلی گالووی انتخاب بی نظیری برای شماست. برای ساخت این عطر از فلفل ، مرکبات ، زنبق و کهربا ساخته شده است.

ادکلن لیتون گرم مخصوص پاييز و زمستان با يه شيريني بسيار خوشايند. اپتدای رایحه تند و بوی دارچین میدهد سپس این رایحه آرامتر میشود.
سپس بوی تنباکو و وانیل حس میشود. پراکندگی این عطر متوسط و رو به بالا است و ماندگاری اش بسیار رضایتبخش است. جزو کلکسیون بهترین عطر مارلی مردانه قرار دارد. این ادکلن در سال 2015 توسط برند پارفومز د مارلی به بازار آمده است. این عطر رایحه ای گرم و حدودا تلخ دارد. آکوردهای چوبی و وانیلی به طور واضح در این عطر حس می شود. شروع طوفانی این عطر با زعفران و جوز است ولی در ادامه رایحه وانیل، رز و دانه تونکا نیز به این ترکیبات اضافه می شود.

خرید عطر و ادکلن اصل بصورت اینترنتی یکی از دغدغه های طرفداران عطر و ادکلن اورجینال است . فروشگاه عطرگون امکاناتی را برای خریداران محترم درنظر گرفته است:

اما عاملی که حتما قبل از خرید ادکلن مارلی باید به آن توجه داشته باشید مشخصات ادکلن مارلی اصل است . اگر شما نیز از جمله افرادی باشید که به اورجینال بودن عطروادکلن خود اهمیت میدهید و نگران ارسال ادکلن فیک هستید، بهترین راه خرید از فروشگاه عطر مورد اطمینان و اعتماد است. شما میتوانید از فروشگاه هایی خرید کنید که اپتدا حجم کمی از عطر را به عنوان تست برای شما فراهم کنند . برای خرید انواع ادکلن مارلی میتوانید از تستر ادکلن مارلی استفاده کنید.

مجموعه عطرگون این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با خیالی آسوده به خود بپردازید. برای اطلاع از قیمت ادکلن مارلی اصل از جمله قیمت ادکلن مارلی پگاسوس ، ادکلن مارلی گالووی و … به کلکسیون عطر پارفومز د مارلی وب سایت عطرگون مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل