اقتصادی

معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار

گروه صنعتی صنعتی ایران خودرو در عرضه محصول توربوشارژر داناپلاس ، با استفاده از 150 اسب بخار قدرت و جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته مدرن ، آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا می داند ؛ این محصول بزودی وارد بازار می شود.

به گزارش ماه نیوز ، توربوشارژر Danaplus .Tomatic که به زودی وارد سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ایران و عرضه آن به مشتریان خواهد شد ، ادعا می کند که این خودروساز نمایانگر توانایی های صنعت خودرو کشور در طراحی و ساخت خودروها با توجه به فناوری روز است. این خودرو اکنون در راه ورود به بازار ایران است تا به نمادی از کیفیت خودروهای ساخت داخل تبدیل شود.

توربوشارژ اتوماتیک دنا پلاس دارای دو ویژگی اصلی است ، یعنی استفاده از پیشرانه قدرتمند 150 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک شش سرعته جدید و مدرن که قبلاً در هیچ خودروی تولیدی در کشور وجود نداشت.

در بررسی فنی این محصول آمده است که این اولین وسیله نقلیه اتوماتیک کاملاً بومی کشور است که نه تنها در زمینه فناوری بلکه در زمینه ویژگی ها نیز خودرویی پیشرو در کلاس D محسوب می شود. این محصول جدید از موتور EF7 ایران به یک توربوشارژر مجهز است که توانایی تولید حداکثر قدرت 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن از 2200 تا 4800 دور در دقیقه را دارد که 215 نیوتن متر است که نشان دهنده کشش استثنایی این سدان است. 4559 میلی متر است. انتقال قدرت در محور جلو در این محصول توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک جدید ایران خودرو انجام می شود و شتاب 11 ثانیه ای را برای این خودرو به ارمغان می آورد.

دنا پلاس توربو ، با ابعاد مناسب برای خانواده ها ، در جاده ها 6.9 لیتر سوخت مصرف می کند و در سیکل ترکیبی ، مصرف آن به 8.1 لیتر می رسد ، در حالی که بسیاری از رقبای مشابه این خودرو ، مصرف سوخت بیشتری دارند و این مورد است. این نشان دهنده جعبه دنده اتومبیل و فن آوری پیشرانه پیشرانه است.

در مورد دستگاه های ایمنی و رفاهی باید گفت که دنا پلاس توربو اتومبیل هیچ رقیبی در زمینه ایمنی و امکانات رفاهی خودکار نمی بیند. از نظر ایمنی ، این خودرو از چهار کیسه هوا (راننده ، سرنشین جلو و جلو) استفاده می کند و دارای دیسک های ترمز عقب و جلو است. این خودرو همچنین از سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بهره می برد.

در قسمت فرمان ، یک سیستم فرمان برقی روی این مدل نصب شده است. فرمان برقی در سرعت های مختلف انعطاف پذیری متفاوتی را ایجاد می کند ، کنترل سرعت پایین و مانورها و همچنین ایمنی هنگام محکم شدن فرمان در سرعت های بالاتر ، را آسان می کند.

در محصول جدید ایران خودرو نیز از سیستم تهویه اتوماتیک استفاده شده و سرنشینان عقب نیز می توانند از سیستم با تهویه جداگانه استفاده کنند. سیستم Audio Dio ، بلوتوث و کروز کنترل توسط فرمان اتومبیل کنترل می شود و نمایشگر فیلم آن به GPS ، بلوتوث ، بلندگوهای جلو و عقب و توییتر مجهز است.

چراغ های جلو و چراغ های روشن خودرو مجهز به لامپ های LED و چراغ های روشنایی روز با طراحی جدید هستند و چراغ های عقب و جلو نیز گزینه های استاندارد این سدان جدید محسوب می شوند. آینه های جانبی در Danaplus Turbo Auto Tomatic Electric نیز راهنما و تاشو هستند.

ایرانخودرو برای ایمنی محصول جدید خود ، یک سیستم ضد سرقت به سیستم هشدار ورود غیرمجاز مرکزی مجهز کرده و از دوربین های عقب و سنسورها نیز استفاده کرده است.

با توجه به اینکه صندلی های اتومبیل برای راحتی مسافران قسمت بسیار مهمی از خودرو است ، طبق این رسم قدیمی خانواده دنا ، در این قسمت از دنا پلاسترو ، سیستم تنظیم برقی هشت حرکت در صندلی جلو و تنظیم برقی صندلی دانشجویی و زیر آرنج برای سرنشینان جلو استفاده می شود. . و در پشت ساخته شده است. علاوه بر این ، دسترسی به صندوق عقب 500 لیتری خودرو نیز مانند مدل های قبلی از داخل کابین امکان پذیر است.

همچنین این خودرو در بین ایرانیان محبوب است و دارای استاندارد “سانروف” است. Danaplus Turbo Auto همچنین از کروز کنترل اتوماتیک ، سیستم روشنایی موقتی در یک محیط تاریک و نمایشگر دمای محیط استفاده می کند.

این گروه صنعتی ادعا می کند که ورود دنا پلاس اتوماتیک توربو به بازار طی روزهای آینده قطعاً باعث تغییر نگرش خودروسازان ایرانی در بازار و رضایت مشتریان مشکل ساز خواهد شد.قیمت این محصول از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این محصول است. است. ممکن است اتومبیل توربوشارژ اتوماتیک داناپلاس بهترین انتخاب با قیمت مناسب باشد؛ زیرا علاوه بر بهره وری اقتصادی ، توسط شبکه گسترده ای از نمایندگی های خدمات پس از فروش در کشور پشتیبانی می شود تا خیال همه خریداران و مشتریان را در این زمینه راحت کند.

انتهای پیام