نماد سایت ماه نیوز

معرفی لوکس ترین مکان های کیش

جاهای لاکچری کیش تفریحات و مکان‌هایی فوق‌العاده لوکس و خاص هستند. بعضی از آن‌ها با ظاهری مدرن و امروزی، امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توان گفت همه گران‌قیمت هستند. بنابراین تجربه کردن این تفریحات می‌تواند لذتی فراموش نشدنی و تکرار نشدنی باشد. لیست آنها را در ادامه بخوانید!جاهای لاکچری کیش هر ساله میزبان بسیاری از توریست‌ها و گردشگرانی هستند که می‌خواهند در لوکس‌ترین مکان‌های تفریحی مروارید خلیج فارس لحظاتی خوش خلق کنند.

تفریحات لاکچری کیش

اگر به دنبال خاص‌ترین تفریحات کیش هستید بی‌برو بگرد باید ولخرج باشید! تفریحات لوکس کیش گران تقریبا قیمت بالایی دارند ولی تجربه‌ای بی‌نطیر را برایتان می‌سازند. لیست آنها را در ادامه بخوانید:

قایق‌های بادبانی

قایق‌های بادبانی یکی از انواع تفریحات آبی در کیش هستند که به صورت یک یا دو نفره اجاره می‌شوند. معمولا توریست‌ها و گردشگرانی که نمی‌توانند این قایق‌ها را هدایت کنند، به همراه ناخدا آن‌ها را اجاره می‌کنند. برای کرایه قایق‌های بادبانی باید هزینه زیادی پرداخت کنید چرا که جزو گرانترین تفریحات کیش هستند.

سرعت قایق‌های بادبانی بر اساس سرعت وزش باد و موج‌های دریا تنظیم می‌شود. اگر سرعت باد و موج‌های دریا زیاد باشد، سرعت این قایق‌ها هم زیاد است. در نظر بگیرید که برای اجاره قایق‌های بادبانی باین سن‌تان بالاتر از 18 سال باشد.

قایق‌های کف شیشه ای کیش

قایق‌های کف شیشه‌ای درست مثل کشتی‌های آکواریومی تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به دریان را برایتان به ارمغان می‌آورند. این قایق‌ها که جنس کف‌شان از شیشه است، به شما اجازه می‌دهند تا دنیای زیر آب را وقتی روی دریا حرکت می‌کنید، ببینید.

قایق‌های کف شیشه‌ای تفریحی مطمئن، لاکچری و ایمن هستند که می‌توانید فرزند و کودک‌تان را هم سوار آن‌ها کنید. این قایق جزو قایق‌های تندرو هستند و به شما اجازه می‌دهند تا اکوسیستم و طبیعت زیبای کیش را چه در زیر دریا و چه در روی دریا ببینید.

قایق تفریحی VIP

یکی از لاکچری‌ترین تفریحات کیش قایق‌های تفریحی VIP هستند. این قایق‌ها مدل‌های مختلفی دارند و هر کدام امکانات متنوعی را در اختیارتان می‌گذارند. برای اجاره قایق‌های تفریحی VIP باید هزینه زیادی پرداخت کنید اما در مقابل امکانات رفاهی بسیار خوب و مناسبی را به شما می‌دهند تا لذت تفریح‌تان بیشتر شود.

قایق یات

حالا به سراغ معروفی لاکچری‌ترین قایق کیش می‌رویم که حتی از قایق‌های VIP هم لوکس‌تر است. این قایق گزینه‌ای بسیار مناسب برای تازه عروس و دامادهایی است که برای ماه عسل خود به دنبال بهترین جاهای لاکچری کیش هستند.

با این قایق‌ها یک خانه را به دریا می‌برید! شاید تعجب کنید اما قایق‌های یات آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و دستشویی دارند و تمام امکانات یک خانه را به شما می‌دهند. راندن قایق‌های یات را هم افرادی حرفه‌ای بر عهده دارند، پس از این بابت نگران نباشید.

اسکوتر زیر دریایی کیش

یکی از جاهای لاکچری کیش سواحل این جزیره هستند که تفریحات بی‌نظیری دارند، یکی از این تفریحات اسکوتر زیر دریایی است. با اسکوتر زیردریایی می‌توانید لاکچری‌ترین سفر زندگی‌تان را به دریا تجربه کنید. برای استفاده از این وسیله نیاز به شنا نیست، شما سوار آن می‌شوید و سپس در محدوده‌ای مشخص با آن دنیای زیر آب را کشف می‌کنید. برای استفاده از این اسکوتر حتما باید سن‌تان بالاتر از 12 سال باشد.

پارک آبی اوشن کیش

مجمتع‌های تفریحات آبی جزو جاهای لاکچری کیش هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به اشاره کرد. این پارک به صورت روباز است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند ساعت‌ها در آن تفریح کنند. این پارک در سانس‌های مختلفی یعنی 6 یا 9 ساعته آماده خدمت‌رسانی به توریست‌ها است.

خانم‌ها به راحتی می‌توانند در این پارک روباز تفریح کنند چرا که اطراف آن هیچ ساختمان بلندی نیست و هیچ پروازی هم از روی آن انجام نمی‌شود. این پارک مجهز به حمام آفتاب است و تمام توریست‌ها و گردشگرانی که پارک آبی اوشن را برای تفریح انتخاب می‌کنند، می‌توانند از این بخش استفاده کنند.
پارک آبی اوشن بخش‌های مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شما می‌توانید بسته به نوع تفریحی که می‌خواهید، به سراغ بخش‌های مختلف رایدهای پارک آبی اوشن بروید و لحظاتی شاد و پر از هیجان را در آن‌جا تجربه کنید. رایدهای آرام بیشتر مناسب نوجوانان و کودکان هستند. کسانی که دوست دارند هیجان تفریح‌شان بیشتر باشد، رایدهای تند را انتخاب می‌کنند. رایدهای هولناک هم برای کسانی است که می‌خواهند اوج استرس و هیجان را همزمان تجربه کنند.

اجاره ماشین

یکی از تفریحات لاکچری کیش اجاره کردن ماشین‌های لوکس است. با توجه به اینکه دورتادور کیش با آب محاصره شده و مسافرانی که به دنبال تفریحات لوکس هستند با هواپیما به کیش می‌روند، اجاره ماشین‌های گران‌قیمت و گشت‌زنی در جزیره از تفریحات مورد علاقه‌شان است.اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید  می‌توانید به سادگی ماشین مورد علاقه‌تان را اجاره کنید.

لذت سواری با ماشین‌های لاکچری چیزی نیست که هر کسی به سادگی از آن بگذرد، برای همین این تفریح و سرگرمی را هم جزو لاکچری‌ترین تفریحات کیش به حساب آوردیم. مجموعه‌های مختلفی در کیش هستند که خودروهای لوکس و لاکچری را اجاره می‌دهند.

کیش منطقه‌ای آزاد است و انواع خودروهایی را که در دیگر شهرهای ایران به راحتی پیدا نمی‌شوند، در خود جای می‌دهد. این خودروها شامل آلفارومئو، بی ام دبلیو، اف‌جی‌کروز، بنز، هامر، لامبورگینی، پورشه، فِراری، آئودی و… هستند. شما می‌توانید انواع خودروهای اجاره‌ای را برای مدت زمانی خاص کرایه کنید. مجموعه‌های اجاره‌دهنده معمولا این خودروها را به صورت یک ساعته، یک روزه، هفته‌ای یا حتی ماهیانه اجاره می‌دهند.

شما برای اینکه بتوانید خودرویی را در جزیره کیش اجاره کنید، نیاز به پرداخت ودیعه و ارائه چک دارید. همچنین مدارک دیگری نیز در زمان اجاره از شما دریافت می‌شود و قراردادی مشخص نیز باید امضا کنید تا نهایتا بتوانید خودرو را برای مدت زمان مشخصی کرایه کنید.

کارتینگ کیش

یکی از ورزش‌های جذاب و لاکچری در جزیره زیبای کیش، کارتینگ است. شما می‌توانید در باشگاهی که مخصوص همین رشته ورزشی تاسیس شد، لذت تفریح و سرگرمی با کارتینگ را بچشید. پیست کارتینگ جزیره کیش به عنوان بزرگترین پیست در خاورمیانه به شمار می‌رود و تمام استانداردهای لازم در ساخت آن رعایت شد تا هیچ مشکلی برای کسانی که به کارتینگ علاقه دارند، ایجاد نشود.

در کارتینگ با ماشین‌هایی که کارت نام دارند می‌توانید ماشین‌سواری کنید و در پیست‌هایی که از آن‌ها حرف زدیم، با این ماشین‌ها برانید. کارت‌ها ماشین‌های کوچک یک نفره‌ای هستند که کمترین میزان خطر را برای رانندگان‌شان به همراه می‌آورند. این ماشین‌ها در برخی مواقع به صورت دو نفره در اختیار مردم قرار می‌گیرد. کارت‌های دو نفره برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به همراه فرزندشان از تفریح کارتینگ بهره‌مند شوند.

ماشین‌های کارت چپ نمی‌کنند و واژگون هم نمی‌شوند. با این ماشین‌ها می‌توانید در یک پیست 800 متری که 7 متر عرض دارد، برانید و لذت ببرید. ماشین‌های پیست کارتینگ را حتی می‌توان از راه دور هم کنترل کرد. این ماشین‌ها در فضای باز استفاده می‌شوند. قبل از اینکه سوار بر کارت‌ها در پیست کارتینگ برانید، باید آموزش‌هایی که نیاز است را پشت سر بگذارید.

در مسیرهای پیست کارتینگ دوربین‌هایی قرار دارد که از کارت‌سواری شما فیلم‌برداری می‌کنند. شما می‌توانید هزینه این فیلم‌ها را پرداخت کنید و آن‌ها را به عنوان یادگاری از سفر خود به کیش به همراه ببرید. کدام هتل کیش نزدیک به کارتینگ است و هزینه اجاره یک شب این هتل چقدر است

کارت‌های تک موتوره در کارتینگ برای افراد مبتدی و کارت‌های دو موتوره هم برای افراد حرفه‌ای هستند. اگر احساس می‌کنید که مهارت زیادی در کارت‌سواری دارید می‌توانید ماشین‌های دو موتوره را استفاده کنید.

خبر خوب این است که این تفریح لاکچری جنسیت نمی‌شناسد و چه خانم‌ها و چه آقایان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. برای اینکه سوار کارت‌ها شوید باید قدتان حداقل 140 سانتی‌متر باشد.

پیست‌های کارت‌سواری یکی از جاهای لاکچری کیش هستند که قطعا آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برند. شما می‌توانید بلیط ورود به این پیست‌ها را از غرفه‌های کارتینگ دریافت کنید و سپس با کارت‌ها مشغول به ماشین‌سواری شوید.

جت اسکی کیش

نوبت به یکی از بهترین تفریحات کیش می‌رسد که جذابیت بیش از اندازه‌ای چه برای افراد معمولی و چه برای کسانی که تفریحات لاکچری و خاص را می‌پسندند، دارد. که یکی از انواع وسایل سرگرمی و تفریح در سواحل کیش است، نیازی به پارو زدن ندارد و می‌توانید با موتور قدرتمند این وسیله دریانوردی کنید.

جت اسکی‌ها در سواحل کیش کرایه می‌شوند، پس اگر دوست دارید لذت اسکی روی آب با بهترین و لاکچری‌ترین وسیله را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم حتما به سراغ جت اسکی بروید.

سوارکاری

اسب‌سواری یکی از تفریحات لاکچری‌پسندان است. اگر دوست دارید یکی از لاکچری‌ترین تفریحات دنیا را تجربه کنید، می‌توانید به باشگاه سوارکاری کیش بروید. در کنار اسب‌ها، شتر نیز وجود دارد که می‌توانید شترها را اجاره کنید.

باشگاه اسب‌سواری کیش در سال 1372 به مرحله بهره‌برداری رسید و از آن زمان تا به امروز مسابقات مختلفی در آن برگزار می‌شود. در این باشگاه مانژ صحرایی، مانژ سرپوشیده، فضای سبز و پیست کورس نیز وجود دارد. شما می‌توانید ابتدا اسبی را از این باشگاه کرایه کنید و سپس در محوطه باشگاه با آن به سوارکاری بپردازید.

شهر زیرزمینی کاریز یکی از نزدیک‌ترین مکان‌های تفریحی و دیدنی کیش به این باشگاه است. شما می‌توانید بعد از سواری کردن با اسب‌ها به این شهر زیرزمینی بروید و با خلاقیت مردم آن زمان آشنا شوید. مرکز خرید دامون که یکی دیگر از جاهای لاکچری کیش است نیز جزو بازارهای نزدیک به این باشگاه به شمار می‌رود.

 

خروج از نسخه موبایل