استانی

معرفی معاون جدید توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منطقه ویژه پیام

به گزارش اخبار آنلاین آلبرس ؛ “Nadar Sanago Motlag” ، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این جمله خطاب به یزدی گفت:

“با توجه به شرایط و سوابق مدیریتی شما ، جناب عالی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی امور شرکت منصوب کردیم.

در این خط ، شناسایی و شکل دادن به قابلیت های توسعه و بهبود ساختار سازمانی ، ایجاد یک پورتال واحد از خدمات قابل ارائه از طریق توسعه سیستم ها و از منظر تحول دیجیتال ، توانمند سازی منابع انسانی و هدایت با شناسایی استعدادها و تهیه یک برنامه جامع. و سند یکپارچه گامی است که انتظار می رود به درمان آن بپردازد.

علاوه بر این ، امکان مستند سازی و ارائه گزارش از کلیه فرایندهای موجود و اطلاعات شرکت بصورت آنلاین ، ایجاد روشهای مشارکتی برای جذب منابع مالی جدید و پروژه های مالی و دستیابی به مقام برتر در زمینه شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. این مواردی است که این پیام به معاون وزیر مدیریت ، توسعه و امور پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی ارسال می شود.

در قسمت آخر این جمله آمده است:

امید است ضمن مشارکت فعال در زمینه مربوطه ، با رعایت اصول حاکمیت قانون ، عمل گرایی و شرح وظایف و منشور اخلاقی دولت تدبیر و اوم مید در ساختار افراد موفق ، هماهنگی و تعامل لازم با سایر واحدهای مجموعه پیام وجود داشته باشد.

“من موفقیت شما را در تحویل عزت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حق تعالی ستایش می کنم.”

مدیرعامل Cum Bus و مدیریت اجرایی در استان آلبرز بخشی از زندگی امیر یزدی است.

بر اساس این گزارش ، حمیدی ، رئیس توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی پیام ، به دلیل تلاشهایش در عملکردی که صبح امروز 22 دسامبر به همین منظور برگزار شد مورد ستایش قرار گرفت.

48