استانی

میزبانی منطقه آزاد کیش از کنگره کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش ماه نیوز کیش ، مهران تیشگارا ، رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان با بیان اینکه انتخاب تیم های ملی فوتبال آسیا برای بازی های المپیک 2022 در برزیل برگزار می شود ، افزود: در مجموع در 17 دوره مسابقات جهانی آسیا کار می کنیم. “و امسال ما در 6 رشته شرکت خواهیم کرد و میزبان 2 مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و قهرمانی شطرنج آسیا خواهیم بود.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان گفت: در زمینه فوتبال 7 تیم از جمله ایران اعلام آمادگی کردند که میزبانی خوب ما کیفیت مطلوب این میزبانی را در آسیا معرفی کرد.

وی گفت: “در كنار مسابقات فوتبال ناشنوایان ، كنگره كنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ، با رای اعضای آسیایی ، مسئول فدراسیون و حمایت بی دریغ آنها ، به تأسیس محمد برای سالها كمك كرد” احمد فاضل از بحرین به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان.

در این انتخابات محمد پرگار از ایران ، دیوید پیترز از استرالیا و احمد فاضل از بحرین با 9 رأی به پرر ، 6 رأی به پیترز و 2 رأی به فاضل برای پست رئیس انجمن ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند.

نمایندگان از 9 کشور در کنگره و انتخابات شرکت کردند و نمایندگان 16 کشور به صورت آنلاین این رویداد را دنبال کردند.

افغانستان ، اندونزی ، ایران ، عراق ، کره ، قرقیزستان ، مالزی ، تایلند و ازبکستان 9 کشوری بودند که نمایندگان آنها به طور غیرقانونی در کنگره حضور داشتند و استرالیا ، چین ، تایپه ، ژاپن ، هند ، قزاقستان ، کویت ، کویت ، بحرین و پاکستان آنها از طریق سکوی ذره بین مگال نالین در انتخابات شرکت کردند.

48