بین المللی

ناوهای هواپیمابر آمریکا در آب‌های چین مستقر شدند

بیش از یک چهارم هواپیماهای آمریکایی مستقر در اقیانوس هند هستند.

به گفته اسپوتنیک ، دو هواپیمای حامل هسته ای نیتمز و رونالد ریگان اکنون وارد آبهای اقیانوس آرام شده اند. هر دو کشتی دارای محموله هایی به وزن 100000 تن هستند که شامل ده ها هواپیمای جنگنده ، هواپیما و هلیکوپتر و جنگ الکترونیکی ، موشک های ضد کشتی و ضد هوایی است.

این کاروان در کنار تئودور رزول قرار دارد ، که هفته گذشته پس از عقد قرارداد خدمه توسط کرور ویروسی توسط خدمه ، گوام را ترک کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس این غیر معمول است که از یازده ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه سه هواپیمای حامل داشته باشید.

ایالات متحده در منطقه هند و آرامی استفان کوهلر ، فرمانده عملیات عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: “توانایی رقابت به شدت می تواند بخشی از این رقابت باشد و همانطور که بارها به مردمم گفتم ، مهم بودن این است که رقابتی شوید.” .

وی افزود: هواپیماهای حامل هواپیما و خدمه اعتصاب نمادهای شگفت انگیز از نیروی دریایی آمریکا هستند. “من از دیدن بعضی از آنها اکنون هیجان زده ام.”

وی اذعان كرد كه آمریكا نمی تواند این موقعیت را به طور نامحدود حفظ كند ، اما گفت: “این همان کاری است كه ما می توانیم انجام دهیم.”

این اقدام تحریک آمیز در حالی صورت می گیرد که وزارت دفاع تایوان روز دوشنبه بیانیه ای را صادر کرد و از ایالات متحده خواست. نیروی دریایی به هواپیمای باری اجازه داد که بر فراز جزیره پرواز کند. این اقدام توسط چین “تحریک آمیز” توصیف شده است.

مقامات پنتاگون اخیراً هشدار داده اند كه آمریكا و ارتش آمریكا. در حالی که ارتش می توانست هر جنگ احتمالی را از دست بدهد ، ایالات متحده. نقاط قوت نشان داده نشده است.

310311 است