استانی

نبرد استقلالی های سابق در دستگردی/ ساکت به دنبال توقف دوباره آبی ها در روز بازگشت ساپینتو به نیمکت

لیگ برتر فوتبال

Isteklla bray onke for corsu madіdan gampan gampanі لیگ برتر برترا ناهیدnі др масаф ба тим hovadar pechние міціата камел паккиская ист.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های هواداران و استانبول از ساعت 16 فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نتیجه این مسابقه برای هر دو طرف بسیار مهم است. استقلالی که 19 امتیاز برای ماندن در کورس قهرمانی است محکوم به پیروزی و تساوی یا شکست است، مدافع عنوان قهرمانی با دیگر مدعیان به کورس بازمی گردد. آنها در اوایل فصل اولین عنوان را از طرف مقابل کسب کردند اما در مقابل تیم ساکت الهامی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند. الهامی سرمربی نساجی مازندران بود و نه تنها در لیگ برتر و جام حذفی مقابل استقلال شکست نخورد، بلکه گلی هم از خط دروازه تیمش عبور نکرد تا تنها تیمی باشد که گل نخورد. گل مقابل آبی ها قبل از فصل.

با توجه به اینکه استقلال در دو بازی اخیر برای گلزنی با مشکل مواجه شده است، باز شدن درب هواداران به روی آبی های پایتخت نکته بسیار مثبتی است و از طرفی تیم تحت هدایت ساکات الهامی شکست خورده است، به خصوص زمانی که ساپینتو روی نیمکت قرار دارد. آبی پوشانده شده است از سوی دیگر هوادارانی که با 12 امتیاز در رده پایانی جدول قرار دارند، باید در هفته یازدهم امتیاز کسب کنند تا با شکست وارد تعطیلات نشوند. هوادار در هفته های اخیر نتایج بهتری کسب کرده و از منطقه سقوط خارج شده است اما کسب نتیجه مقابل استقلال حتی با حداقل اختلاف نیز انگیزه زیادی برای ادامه فصل به آنها می دهد.

باشگاه هواداران پیش از این دیدار با انتشار بیانیه ای به کنایه قضاوت داوران در این فصل را با انتشار بیانیه ای مبنی بر اینکه هنوز هیچ داوری برای هواداران پنالتی نگرفته بود و این تنها گل این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس است، به قضاوت داوران در این فصل پرداخته بود. बह अम्ड موضوعی که در داخل پرانتز در بیانیه به آن اشاره شد این بود که پنالتی تاثیری در نتیجه مسابقه نداشته و اشتباه بوده است. برخلاف استقلال، داوری در این فصل موفق عمل کرده و با کمک کارشناسان اعتقاد بر این است که در بسیاری از بازی ها، داوران پنالتی های این تیم را ندیده اند. مواردی که می تواند دیدار حسن اکرم با هواداران و استقلال را سخت کند.

بازگشت ریکاردو ساپینتو به نیمکت استقلال پس از سه بازی محرومیت گذشته آبی پوشان خواهد شد. سياوش يزداني و ارمان رمضاني را بايد غايبان ابيها دانست در حوزر شاهروخ بياني و ايمان علمي در كادرفني هودار به همور داريوش شجاعيان، بابك مرادي، جواد محمدي، اميرحسين خدامرادي، فرحاد زاوشي و رضا غرداني در كادر فيلتيم ن تيم هم از نقط علي قطعة است. همه این افراد تجربه بازی و حتی مربیگری مستقل را دارند و بر زیبایی مسابقات می افزایند.

پایان پیام/