استانی

نشست صمیمی فعالان اقتصادی با سرپرست منطقه آزاد انزلی

به گزارش ماه نیوز انجلی نیوز ، مهندس سید مهدی ناگوی بر لزوم تسریع در ارائه خدمات به سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: سرمایه گذاران به عنوان سلاح قوی و پایدار سازمان منطقه آزاد انجلی و از مهمترین برنامه های حل خصوصی مشکلات بخش

وی در ادامه به لزوم ارتقا cooperation همکاری دو جانبه بین بخش خصوصی و نهادهای تجاری اشاره و خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی مرتبط با منطقه آزاد انجلی باید به عنوان تسهیل کننده عمل کنند و این سازمان بیش از پیش بر اجرای خدمات و مسئولیت نظارت خواهد کرد.

رئیس سازمان منطقه آزاد انجلی بر ارائه گزارش های هفتگی از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و صنعتی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مدیران سازمان باید گزارش های هفتگی مربوط به اجرای پروژه های توسعه صنعتی ، صنعتی و گردشگری را ارائه دهند و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی کنند. یکی از مهمترین اهداف سازمان تهیه نقشه راه توسعه جامع برای دانش و حل مشکلات و کاهش بوروکراسی اداری و تقویت بخش تولید به ویژه است.

در این جلسه مهندس هرمز ربانی ، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انجلی گفت: “سرمایه گذاران و سازمان یک سازمان هستند و برای حل مشکلات باید روحیه تقاضا و هماهنگی داشته باشیم. با توجه به باید طبق قوانین تصمیم درست گرفته شود.

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انجلی ، دکتر محمد حسین گوربانی گفت که صاحبان اصلی منطقه آزاد انجالی سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند: در جنگ اقتصادی فعلی ، بخش خصوصی در تسهیل ارائه خدمات و نزدیک کردن مقامات به سازمان و اهداف کشور م effectiveثر است و تقویت تولیدکنندگان به معنی افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم.

مهندس امین اف فاگ ، یکی از اعضای هیئت مدیره و معاون امور خزر بندر و سازمان ، همچنین به توسعه روابط و تعامل با بخش خصوصی برای کاهش مشکلات و افزایش میزان سرمایه گذاری اشاره کرد. منطقه آزاد خراج

در این جلسه نزدیک به نمایندگی از رئیس انجمن سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی ، آمنی ، به نمایندگی از 1000 کارگر اقتصادی منطقه ، وی گفت: بخش خصوصی در اجرای سیاست های کلی سیستم ، و ترسیم اهداف و چشم اندازها ، با سازمان منطقه ای آزاد انجالی و شاهد بهبود شاخص های تولید و صادرات در این زمینه خواهیم بود.

برای ادامه این جلسه ، گروه فعالان اقتصادی منطقه از همه خواستند تا مشکلات ، استراتژی های رونق تجارت ، تمرکز بیشتر بر صنایع ، جذب سرمایه گذار ، ادامه جلسات برای غلبه بر موانع و فعال سازی واحدهای پایدار را بیان کنند

دیدار صمیمی فعالان اقتصادی با رئیس منطقه آزاد انجلی

48