نماد سایت ماه نیوز

نشست منتخب بویراحمد و دنا با معاون وزیر راه برای مشکلات حوزه های شهرستان بویراحمد

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز از یاسوج ، مهدی روشنفکار در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ساخت و توسعه شرکت زیرساخت حمل و نقل اظهار داشت: خانواده های این جاده ها ناراحت نیستند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از استان های کشور شبکه آزادراه آنها کامل یا در حال اتمام است: در بسیاری از مناطق کهگیلویه و بوئر احمد به دلیل بارش برف و باران ، ارتباطات بسیاری از روستاها برای چند روز بسته شده است.

روشنفکران خواستار توجه ویژه به بخش حمل و نقل در استان های کهگیلویه و بویراحمد شدند و ادامه دادند: “اگر با فرودگاه ها ، راه آهن ها ، جاده های چهار خطه و آزادراه ها ارتباط داشته باشیم ، شاهد رشد سریع اقتصادی در این کشور هستیم زیرا این استان می تواند تغییر کند.” “” باشت سرمایه گذاری در بخش های مختلفی از جمله نفت و گاز ، گردشگری ، آب و … را در کارنامه خود دارد.

مسئولان منتخب شهرستانهای بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس یازدهم خاطرنشان كردند: انتظار می رود مقامات و مسئولان بزرگراه ملی “پاتاوه-دهدشت” و اجرای پروژه های چهار خطه “بابامیدان-یاسوج-سمیرم” و “یاسوج-سیپیدان” را به اتمام برسانند. 3 مرتبه انجام دهید تا سریعتر انجام شود.

این روشنفکر با اشاره به اجرای راه‌آهن ایگلید – یاسوج اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد که برای استفاده از این پروژه با توجه به تزریق بودجه در سالهای اخیر باید بیش از نیم قرن صبر کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور همچنین در این جلسه گفت: بزرگراه ملی “پتوا-داهاداشات” به عنوان یک محور اساسی با هدف انتقال جنوب تا پایان سال و تا پایان بهار آینده فعالیت خواهد کرد. .

خیرالله خادمی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه – دهدشت به طول 136 کیلومتر و 9 کیلومتر تونل دارد ، افزود: با حضور رئیس جمهور ، جاده های مریوان به پاتاوه – دهدشت و سنندج افتتاح می شود.

وی با اشاره به درخواست ماهشو روشنفکر برای تسریع در اجرای پروژه چهار خطی یاسوج – سیپیدن ، افزود: واقعیت این پروژه هیچ تأثیری در حمل و نقل ندارد و از ترافیک منطقه ای بیشتری برخوردار است ، البته جاده چهار لاین آن برای بلند مدت برنامه ریزی شده است. انجام شده اما اعتبار کمتری دارد.

خادمی همچنین در اشاره به ارتباط یاسوز با آزادراه شیراز-اصفهان خاطرنشان کرد: واقعیت این وضعیت با توجه به وضعیت اعتبار کشور دشوار است اما بدون شک موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تسریع در اجرای پروژه چهار لبه “بابامیدان-یاسوج-سمیرم” ، افزود: “بدون شک هیچ سنگی برای توسعه راه های استان های کهگیلویه و بایر-احمد بی اثر باقی نمی ماند.”

46

خروج از نسخه موبایل