استانی

نصب مستقیم پمپ بروی کنتور آب غیرقانونی است

به گزارش ماه نیوز لرستان ، حمیدرضا کرموند در این باره گفت: مشترکانی که مستقیماً به کنتور یا شبکه توزیع آب پمپاژ می کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: هر مشتری که بخاطر افت فشار شبکه نیاز به استفاده از پمپ برای افزایش فشار آب داخل ساختمان دارد باید از مخزن ذخیره آب بین پمپ و کنتور استفاده کند.
کرموند ادامه داد: “طبق مقررات مربوط به حجم آب و فاضلاب کشور ، بند 2-4-4 از قوانین عملی و شرایط عمومی ، در صورت افت فشار یا کمبود آب در شبکه ، مشتری مجاز به یک پمپ را مستقیماً روی شبکه آب شهر نصب کنید. “در صورت تخلف ، شرکت انشعاب آب را تا زمان حذف پمپ قطع می کند.
وی به مشکلات ناشی از نصب مستقیم پمپ ها در شبکه آب اشاره کرد و تأکید کرد که این حرکت استفاده غیر واقعی بر روی کنتورهای آب را نشان می دهد و قیمت بسیار بالاتری را نسبت به میزان واقعی مصرف کننده (در صورت فشار آب) تحمیل می کند مکش پمپ.) و کار تعداد زیادی پمپ خانگی در شبکه آب شهر نیز فشار منفی ایجاد می کند ، که می تواند منجر به مکش آب سطحی آلوده از طریق فاضلاب خانگی شود. مکانهایی که شبکه آب شهر خراب است یا نشت می کند.
سرانجام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مشتریان خواست با مرکز روابط عمومی 122 این شرکت که آماده پاسخگویی 24 ساعته است تماس بگیرند و در صورت بروز هرگونه شکاف یا انشعاب غیر مجاز با آنها تماس بگیرند. و گزارش دهید که یک مخزن بدون مخزن در شبکه آب نصب شود تا همکاران در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

48