بین المللی

نظرسنجی| رضایت سه‌پنجم آمریکایی‌ها از عملکرد دو هفته‌ای بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، یک نظرسنجی جدید در ایالات متحده نشان می دهد که سه گروه از آمریکایی ها از عملکرد “جو بایدن” به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور راضی هستند.

نظرسنجی مشترک مجله هیل و م Instituteسسه هریس ایکس نشان می دهد که 1 درصد از آمریکایی ها کار بایدن را طی دو هفته از آغاز مراسم تأیید می کنند.

طبق وب سایت هیل ، این نظرسنجی نشان دهنده کاهش 2 درصدی رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن در مقایسه با نظرسنجی یک هفته قبل است.

براساس این نظرسنجی ، 39 درصد آمریکایی ها از عملکرد رئیس جمهور جدید خود به مدت دو هفته ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان داد که حمایت بایدن در میان هواداران و اعضای جمهوری خواه به 6 درصد نسبت به نظرسنجی قبلی کاهش یافته است ، از 24 درصد به 6 درصد.

با این وجود رئیس جمهور دموکرات 94 درصد از همه احزاب پشتیبانی می کند.

به گفته هیل ، 64 درصد از پاسخ دهندگان مستقل – که از احزاب دموکرات و جمهوریخواه نیستند – از عملکرد دولت بایدن ابراز رضایت می کنند ، در حالی که در نظرسنجی قبلی دو درصد بود.

در اولین گام از زمان ورود به کاخ سفید ، بایدن 17 دستورالعمل اجرایی با هدف لغو اقدامات 17 رئیس جمهور دونالد ترامپ ، از جمله رفع ممنوعیت مهاجرت مسلمانان و بازگشت به توافق نامه پاریس را امضا کرد.

وی همچنین دو دستورالعمل مربوط به بحث مراقبت های بهداشتی را امضا کرد و آن را اقدامی ضروری برای “جبران” درمان ترامپ در مورد مسائل بهداشتی خواند. (جزئیات بیشتر)

نظرسنجی مشترک جدید IBS و Ipsos نشان داد که “از هر پنج آمریکایی فقط یک نفر” به تلاش های بایدن برای اتحاد کشور اعتقاد دارد.

انتهای پیام /