استانی

نمایشگاه اصفهان میزبان بزرگان سنگ و معادن کشور می‌شود

به گزارش ماه نیوز از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علیرضا مرتضوی با اشاره به اینکه بیش از 150 شرکت از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه سنگ اصفهان حضور خواهند داشت، اظهار داشت: در نمایشگاه سنگ اصفهان بیش از 150 شرکت از نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت. تا ششم دی ماه. شرکت های فعال در حوزه عملکرد در طول چهار روز دستاوردها، توانمندی ها و توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سنگ و معادن در مرکز و جنوب کشور است، خاطرنشان کرد: فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان و لرستان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با اشاره و ادامه زمینه فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه سنگ خاطرنشان کرد: تحقیق، استخراج، بهره برداری از معادن سنگ، مهندسین مشاور، پیمانکاران، کارگران در زمینه سنگ شکن. و کارگران ماشین آلات فرآوری، تجهیزات و ابزار معدن و کارخانجات سنگ، تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معدن، کارگران حمل و نقل و تجارت و همچنین کارگران محیط زیست، نشریات تخصصی، سازمان ها، موسسات و سازمان های دولتی و خصوصی. در این نمایشگاه حضور دارند.

او گفت هفت کشور فعال در حوزه سنگ و معدن نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته اصفهان حضور خواهند داشت.نمایندگانی از روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات در نمایشگاه سنگ و معادن اصفهان حضور خواهند داشت و از مبادلات تجاری بین فعالان اقتصادی حمایت خواهند کرد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل رشد چشمگیری داشته است، تصریح کرد:این نمایشگاه نیاز شرکت ها و برندهای بزرگ در زمینه سنگ و معادن را تایید می کند.; این نمایشگاه با جشنواره طراحی سنگ در مقیاس کوچک، همایش سنگ و کارگاه های آموزشی و پنل های ویژه همراه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان به عنوان معتبرترین نمایشگاه تجاری سنگ ایران با هدف ارتقا و توسعه شرکت های سازنده فناوری برای این صنعت برگزار می شود، تاکید کرد: الف.یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، ابزار و فناوری های جدید و ایجاد فرصت برای تجارت است.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، هدف دوم این نمایشگاه کمک به توسعه روابط در دنیای سنگ و تلاش برای بهبود وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت آن در سطح ملی است.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته 12 تا 15 آذرماه از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در نوار شرقی، روبروی منطقه روشندشت برگزار می شود. میزبان فعالان، کارشناسان، متخصصان و علاقه مندان خواهد بود.

48