تندرستی و نشاط

هدیه متفاوت سالگرد ازدواج زوج جوان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ مجله آنلاین – مرضیه کیان: آنها تصمیم گرفتند امسال برای سومین سالگرد ازدواج خود هدیه ای جداگانه هدیه دهند.
مهران سید طراح و زهرا صفیریان هر دو در دهه 1970 متولد شدند. آنها سه سال ازدواج کرده و در اصفهان زندگی می کنند. آنها امسال تصمیم گرفته اند در 20 نوامبر سالگرد ازدواج خود برای طبیعت گردی در جنوب کشور انتخاب کنند و با دوچرخه سواری در جاده های جنوبی کشور هدیه دیگری به خود هدیه دهند. مهران می گوید: “مدتی به این فکر می کردیم که با دوچرخه به جنوب برویم. سالگرد ازدواج ما بهانه ای بود برای شروع این سفر ؛” ماه نوامبر بهترین ماه برای سفر به شهرهای جنوبی کشور است. “
مهران و زهرا تصمیم گرفتند و پس از گرفتن بلیط اتوبوس به آبادان آنها را ترک کردند. مهران با لهجه شیرین اصفهان از جزئیات صفر می گوید: “سالگرد ازدواج آنها همزمان با یک تعطیلات دو هفته ای بود ، به دلیل کرونا ، که برای من بلیط ارزان قیمت از اصفهان به آبدان پیدا کرد و دفاتر مسافران در فضای مجازی هزینه های آن را بالا و پایین می برند.” این عادت من است که تا جایی که می توانم هزینه های سفر خود را کاهش دهم و در عوض تعداد سفرها را افزایش دهم. بیشتر به.
ما سفر را از سه شنبه هفته گذشته آغاز کردیم. لاستیک های دوچرخه را برداشته و با چمدان های مسافرتی در صندوق عقب اتوبوس قرار می دهیم. من و همسرم حدود 50 تا 60 کیلوگرم چمدان داشتیم.
برنامه ما این بود که اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد ظرف دو هفته از آبادان به بندرعباس می رفتیم و مسیر به شرح زیر بود: اسسلویی“در انتهای بندر لنگه و بندرعباس ، فاصله آبادان تا بندرعباس 1250 کیلومتر است که در صورت مناسب نگه داشتن شرایط آب و هوایی قرار بود به چابهار برویم.”

گرمای هموطنان مان را از طبیعت دور می کند!
سید تارا و صفریه دو روز است که در خانه یکی از ساکنان نجیب قلب گناوه زندگی می کنند ، مهران باران غیر منتظره را چالشی برای سفر خود می داند: با بررسی و نظارت بر سیستم هواشناسی ، فهمیدیم که قرار نیست باران متوقف شود ، بنابراین بین این دو باقی ماندیم. ” ، یا اینکه با دوچرخه و کیسه به عقب برگردید و پس از توقف باران دوباره بروید. “

بار سفر زوج جوان تقریباً کم است. اندازه 50 ، 60 کیلوگرم چمدان آنها بیشتر به دلیل وجود چادر و کیسه خواب است که می توانند شب را در اردوگاه ، کنار دریا یا جنگل سپری کنند. “با این حال ، چون پیروان او از سفرهای او در فضای مجازی اطلاع دارند ، مردم محلی همیشه به سراغ او می آیند و او را به مهمانخانه خود دعوت می کنند!”
مهران با خنده توضیح می دهد: “اغلب اتفاق می افتاد که ما جایی را ترک می کردیم و افراد محلی می آمدند تا در خانه خود با ما تماس بگیرند. وقتی با مخالفت روبرو شدیم ، آنها چمدان های ما را جمع می کنند و با خود می برند و می گویند: با توجه به این شما می خواستید که بیاید و نمی خواهید بدون هیچ ابزاری اینجا باشید! ” کانوم»
قبل از دوچرخه سواری در جنوب ، مهران و زهرا نیز سابقه دوچرخه سواری 400 کیلومتری محمودآباد را ثبت کردند که دیدن مناطق جنوبی از نزدیک باعث لذت آن شد.
سید تارا که تجربه طبیعت گردی در شمال و جنوب کشور را دارد ، تصمیم می گیرد با همسرش به سفرهای بعدی برود. جهانگردی اروپا با دوچرخه شروع کنید.

فقط مواظب خودت باش
مهران می گوید: “واکنش افراد اطرافمان وقتی که برای اولین بار سفر را پیشنهاد دادیم جالب بود ؛ کسانی که در سفر بودند ما را تشویق کردند و در آخر گفتند:” مراقب خودت باش. کسانی که مسافرت نبودند مانع ما شدند. ” ، اما وقتی نتیجه تور را با خلق و خوی خوب ما دیدند ، “مطابق تصمیمات ما بودند.”

به گفته مهران ، نتیجه گیری این است که مسافر بودن خوب است ، اما با تمام وجود و تحقق ماهیت مستقیم ، بهتر است. احساس هوای دلپذیر طبیعت به طرز شگفت انگیزی خوب است و این احساس را نمی توان با سرعت 80 ، 90 کیلومتر بر ساعت پشت شیشه جلو احساس کرد.