اقتصادی

هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت مجازی شد

معاون نوآوری و تجاری ، معاون علمی ، فناوری و رئیس جمهوری از برگزاری مجازی هشتمین نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه ایران ، ساخت و تحقیقات ، فناوری و دستاوردهای بازار فناوری خبر داد.

به گزارش ماه نیوز ، پیمان صالحی با اشاره به برگزاری مجازی هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران گفت: با توجه به شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کشور و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشت ستاد ملی برای بیماری عروق ویروس کرونا قلب و بهداشت عمومی ، هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران بیست و یکمین نمایشگاه تحقیقات ، فناوری و دستاوردهای بازار بصورت مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: این فرایند با هدف مبارزه با شیوع ویروس کووید 19 و حفظ سلامتی افراد با هماهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در حال انجام است.

معاون نوآوری و تجاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به ویژگی ها و حضور شرکت ها در دوره مشابه دوره های گذشته خاطرنشان کرد: بیش از 300 شرکت بیش از 8000 مدل محصول را در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ارائه می دهند.

وی افزود: مانند سال های گذشته معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه تهیه را با توجه به سطح تولید به مراکز علمی ، آموزشی و پژوهشی دولت پرداخت می کند.

طبق اعلام معاون علمی ، در هفتمین دوره نمایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در ایران ، بیش از 10000 میلیارد فروش انجام شده است که 0٪ آن توسط معاون علمی و فنی رئیس جمهور پرداخت شده است.

انتهای پیام