نماد سایت ماه نیوز

«همه چیز، همه‌جا، به‌ یکباره» بهترین فیلم جشنواره منتقدان فیلم ونکوور شد

در ادامه موفقیت‌های جهانی؛

برندگان جشنواره منتقدان فیلم ونکوور در رشته‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، حلقه منتقدان فیلم ونکوور «همه چیز همه جا به یک‌باره» را به عنوان بهترین فیلم بین المللی خود در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

«دانیل کوان» و «دانیل شینرت» دو کارگردان این فیلم نیز به عنوان بهترین کارگردان این جشنواره برگزیده شدند. همچنین میشل یئوه جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن این جشنواره را از آن خود کرد.

پیشتر «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده رشته از جمله بهترین فیلم در جایزه اسکار خبرساز شده بود. در جشنواره بین المللی منتقدان فیلم ونکوور که روز دوشنبه برگزار شد، هیئت داوران جایزه بهترین فیلم را به مارتین مک دانا به خاطر فیلم «بنشی‌های اینشرین» اهدا کردند.

همچنین «کالین فارل» و «برندن گلیسون» به ترتیب به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در این جشنواره معرفی شدند. این فیلم در جشنواره اسکار نیز در ۹ رشته نامزد دریافت جایزه شده است. جسی باکلی نیز به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «زن‌ها حرف می‌زنند» به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برگزیده شد؛ «همه زیبایی و خونریزی» ساخته لورا پویتراس نیز جایزه بهترین فیلم مستند سال ۲۰۲۲ را از آن خود کرد.

«همه چیز در جبهه غرب آرام است» نیز جایزه بهترین فیلم خارجی زبان امسال جشنواره فیلم ونکوور را با خود به خانه برد. منتقدان فیلم ونکوور همچنین تندیس بهترین فیلم کانادایی و بهترین فیلمنامه کانادایی را به فیلم «من سینما را دوست دارم» ساخته چندلر لِواک اهدا کردند. ایسایا لتینن به خاطر ایفای نقش یک پسر ۱۷ ساله عاشق سینما برنده تندیس بهترین بازیگر و پرسی هاینس وایت نیز برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل شدند. «من سینما را دوست دارم» اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده بود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل