اقتصادی

واریز وام یک میلیونی برای اولین گروه یارانه بگیران بدون درآمد ثابت

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از وام یک میلیون روپیه ای به گروه اول خانوارها برای دریافت یارانه بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش ماه نیوز ، شهرزاد دانشمندی در این باره گفت: با توجه به مصوبات اخیر ستاد تاج ملی ، مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوارهایی که معیشت ندارند و درآمد ثابت ندارند پرداخت شود.

وی افزود: این افراد با ارسال پیام کوتاه به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی طبقه بندی می شوند و اسامی آنها به سازمان هدف ارسال می شود و سپس برای پرداخت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی می شوند.

طبق اعلام بانک مرکزی ، دانشمندی ادامه داد: روز گذشته اولین لیست این افراد که 4 میلیون و 515 هزار و 651 نفر بود ، از دریافت کنندگان قبلی 147 هزار و 292 یارانه دریافت کرد که در مجموع 4 میلیون و 661 هزار و 15 فقره تسهیلات بود. یک میلیون تومان پرداخت شده است که از محل یارانه معیشت در 31 قسط 35 هزار تومانی تسویه می شود.

به گفته مدیر اداره دارایی بانک مرکزی ، در صورت ارسال لیست بعدی دریافت کنندگان درآمد غیر ثابت توسط “وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی” ، در مرحله بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید اختصاص می یابد.

سرانجام این مقام بانک مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی در فاز قبلی گفت: “طبق تصویب ستاد ملی تاج ، 21 میلیون و 421 هزار و 863 دریافت کننده یارانه واجد شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی هستند. اتفاق می افتد این تسهیلات در پنج مرحله در ژوئیه و آگوست گوست امسال پرداخت شده است.

انتهای پیام