استانی

ورزش سمنان به جز درخشش چند چهره ورزشی حال و روز خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز ، سید آرش رئوفی ، بازیکن سرشناس و دوست داشتنی سمنان که سالها را در بازی هندبال و فوتبال سپری کرده است ، در مصاحبه با خبرنگار ما به س questionsالات زیر پاسخ داد که به شرح زیر است :

تمام بیوگرافی خود را شرح دهید؟
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات سمنان ، کارمند شرکت سمنان از سال 2000 ، سعید آرش رئوفی در سمنان ، حسابداری کارشناسی ارشد حسابداری ، دانشگاه آزاد اسلامی متولد شد.

در ورزش تاکنون چه فعالیت هایی انجام داده اید؟
از سال 1986 در رشته های هندبال ، کشتی ، فوتسال و غیره به عنوان بازیکن ، مربی ، داور حضور داشتم و در دوره های مختلف دبیر و نائب رئیس انجمن ورزش بودم و اکنون رئیس هستم. نایب رئیس هیئت هندبال و هیئت فوتبال سامان.

چه عناوین مهمی کسب کرده اید؟
شرکت در اردوهای تیم ملی هندبال بزرگسالان و بزرگسالان در هندبال ، عناوین مختلف استان و رده های سنی مختلف کشور ، در کشتی قهرمانی استان و مسابقات کشتی سوم شخص دانشگاه آزاد اسلامی.

شما تاکنون چه مسئولیت هایی را در ورزش انجام داده اید؟
دبیر هیئت هندبال سمنان
رئیس کمیته داوران .L سمنان
مسئول کمیته داوران استان هندبال
سمنان نایب رئیس هیئت فوتبال است
رئیس هیئت هندبال سمنان
مدیر ورزش باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان

وضعیت ورزش در استان و شهرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟
از نظر مسابقات قهرمانی در استان ، به جز ورزش ها ، چهره های ورزش های رزمی و برخی تیم ها در فوتبال ساحلی ، فوتسال ، بدمینتون وضعیت خوبی ندارند.

استراتژی شما برای برون رفت از شرایط فعلی چیست؟
امروزه توسعه بازی های قهرمانی به هزینه های هنگفتی نیاز دارد. مسئولان استان باید نگران ورزش به عنوان تنها راه ایجاد نشاط و سلامت جسم و روح برای تغییر وضعیت فعلی باشند.

شوراها و شهرداری ها چه نقشی می توانند در توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش های همگانی داشته باشند؟
توسعه ورزش های همگانی یکی از وظایف مهم شورا و شهرداری است و آنها باید با ایجاد فضاهای مناسب در پارک ها و باغ ها و همچنین ایستگاه های دوچرخه سواری و … شرایطی را ایجاد کنند. در بخش قهرمانی ، به دلیل وضعیت درآمد شهرداری و پیش بینی بودجه در شهرداری ، شرایط خوبی برای مدیریت تیم وجود ندارد ، اما این موضوع نباید روشن شود. شورا و شهرداری می توانند مانند بسیاری از شهرداری های کشور با راه حل هایی به بازی های قهرمانی کمک کنند.

برنامه های اصلی ورزشی شما چیست؟
من به عنوان فردی که زندگی خود را در بازی های ورزشی گذرانده ام ، مطمئناً برای پیشرفت و ارتقا of ورزش تلاش خواهم کرد و شرایط جغرافیایی بسیار مناسب سمنان و کمک همه را در ذهن دارم.

الگوی ورزشی و فنی شما کیست؟
در معرفی فوتبال کاظم حدادی
عبدالمحمد شاهی داور هندبال
پلاک olmreja قهرمان کشتی جهانی
هندبال استاد گرامی حاج عباس عسگری

بهترین خاطره ورزشی خود را توصیف کنید؟
بهترین خاطره ورزشی من مربوط به سال 1379 است ، مسابقات ملی هندبال جوانان در اهواز ، زمانی که من برای اولین بار با درخشش تیم شهرم به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم.

اگر گفتگوی ویژه دیگری دارید ، لطفاً به من بگویید؟
ممنون که به من دادین امیدوارم با توجه به حمایت مردم بزرگوار و خوب آنها از اخلاق سمنان ، شورای اسلامی امر خوبی برای سمنان و ورزش های این شهرستان باشد.

ورزش سمنان به جز درخشش برخی از مشاهیر بازی حال خوبی ندارد

46